Obserwuj
Mariusz Woźniakowski
Mariusz Woźniakowski
Zweryfikowany adres z uni.lodz.pl
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
Marketing społecznościowy w polskich przedsiębiorstwach
M Woźniakowski
Wydawnictwo Biblioteka, 2016
52016
Internetowe narzędzia public relations w komunikacji marketingowej największych polskich przedsiębiorstw
M Woźniakowski
Przegląd organizacji, 19-25, 2015
52015
Media społecznościowe w komunikacji samorządów terytorialnych. Przykład regionu świętokrzyskiego
M Woźniakowski
Studia i Materiały Wydziału Zarządzania i Administracji Wyższej Szkoły …, 2015
52015
Media społecznościowe w komunikacji sieci komórkowych
M Woźniakowski
Ekonomiczne Problemy Usług 126 (1/2), 315-324, 2017
32017
Instagram w komunikacji marketingowej marek samochodowych
M Woźniakowski
Handel Wewnętrzny 367 (2), 402-412, 2017
32017
Kultura obrazkowa w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw na przykładzie mediów społecznościowych
M Woźniakowski
Marketing i Rynek, 467-472, 2014
32014
Wykorzystanie narzędzi public relations w Internecie przez kluby piłkarskie
M Woźniakowski
Zeszyty Naukowe/Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, 151-161, 2011
32011
Social media in the communication between the cities of the łódź voivodeship and stakeholders during the Covid-19 pandemic
M Woźniakowski
Zeszyty Naukowe. Organizacja i Zarządzanie/Politechnika Śląska, 2021
22021
Social media used by local governments of the Lodz Voivodeship
M Woźniakowski
Zeszyty Naukowe. Organizacja i Zarządzanie/Politechnika Śląska, 2020
22020
Kształtowanie wizerunku marki na rynku motoryzacyjnym wśród dzieci
M Woźniakowski
Handel Wewnętrzny, 415-423, 2018
22018
Narzędzia internetowego public relations wykorzystywane przez kluby piłkarskiej Ekstraklasy w komunikacji z otoczeniem
M Woźniakowski
Handel Wewnętrzny 365 (6), 332-344, 2016
22016
Niekonwencjonalne wykorzystanie gier jako innowacyjne narzędzie komunikacji z klientami
M Woźniakowski
Handel Wewnętrzny 362 (3), 403-412, 2016
22016
Innowacje w transporcie–na przykładzie badań w sektorze transportowym
DM Trzmielak, M Woźniakowski
Ekonomiczne Problemy Usług 121, 27-42, 2015
22015
Wykorzystanie mechaniki gier komputerowych w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw
M Woźniakowski
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług, 373-382, 2013
22013
Designing driver-employee relationships in logistics centres as part of the development of modern distribution channels
M Woźniakowski, W Krasa, Ł Nowakowski
University of Piraeus. International Strategic Management Association, 2023
12023
Internetowe public relations w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw
M Woźniakowski
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2020
12020
Social media in the marketing communication of Polish banks
A Budziewicz-Guźlecka, M Woźniakowski
European Journal of Service Management 25, 23-29, 2018
12018
Gamification and Contests as Marketing Communication Tools of Confectionary Brands
M Woźniakowski
Handel Wewnętrzny, 343-352, 2018
12018
CSR jako narzędzie komunikacji marketingowej firm sektora TSL
M Woźniakowski
Acta Universitatis Nicolai Copernici Ekonomia 46 (2), 195–203-195–203, 2015
12015
Internetowe public relations w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw
M Woźniakowski
unpublished doctoral dissertation, University of Lodz, Łódź, 2014
12014
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–20