Utwórz swój profil
Cytowane przez
Wszystkie | Od 2019 | |
---|---|---|
Cytowania | 13669 | 5424 |
h-indeks | 42 | 34 |
i10-indeks | 69 | 63 |
Dostęp publiczny
Wyświetl wszystko5 artykułów
1 artykuł
dostępne
niedostępne
Objęte finansowaniem
Współautorzy
- Kerry LeeProfessor, Dept of Early Childhood Education, The Education University of Hong KongZweryfikowany adres z eduhk.hk
- Louise H. PhillipsUniversity of AberdeenZweryfikowany adres z abdn.ac.uk
- Alfredo BautistaEducation University of Hong Kong, FEHD/ECE, Assoc Prof & Assoc HoDZweryfikowany adres z eduhk.hk
- DAVID MÚÑEZNational Institute of Education. Nanyang Technological University (NTU), SingaporeZweryfikowany adres z nie.edu.sg
- Sandra WiebeProfessor, Psychology, University of AlbertaZweryfikowany adres z ualberta.ca
- Alexandra A. ClelandUniversity of AberdeenZweryfikowany adres z abdn.ac.uk
- Emily NordmannUniversity of GlasgowZweryfikowany adres z glasgow.ac.uk
- Gaia ScerifProfessor of Developmental Cognitive Neuroscience - Department of Experimental PsychologyZweryfikowany adres z psy.ox.ac.uk
- Ana Moreno-NúñezUniversidad Autónoma de MadridZweryfikowany adres z uam.es
- Marc MarscharkProfessor, Rochester Institute of TechnologyZweryfikowany adres z rit.edu
- Kenneth K PoonNational Institute of Education, Nanyang Technological UniversityZweryfikowany adres z nie.edu.sg