Obserwuj
Sylwia Michalak
Sylwia Michalak
doktor nauk ekonomicznych, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Zweryfikowany adres z smc-consulting.pl
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
Współpraca uczelni wyższej z praktyką gospodarczą
B Sojkin, S Michalak
Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 67-90, 2016
112016
Komunikacja oferty edukacyjnej uczelni wyższej w świetle potrzeb kandydatów na studia
S Michalak, D Mruk-Tomczak
Handel Wewnętrzny, 227-240, 2018
82018
Od segmentacji statycznej do dynamicznej
S Michalak
Marketing i Rynek 12 (04), 12-15, 2005
52005
Student as a beneficiary of internship programs funded by the European union
B Sojkin, S Michalak
Marketing of Scientific and Research Organizations 30 (4), 91-114, 2018
22018
Burnout and Ways of Preventing It: A Qualitative Analysis
S Michalak, I Olejnik
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, 87-103, 2023
12023
Cooperation of a university with business practice
B Sojkin, S Michalak
Marketing of Scientific and Research Organizations 22 (4), 67-89, 2016
12016
Formation of relations and their values for the stakeholders by the research-scientific institution
B Sojkin, S Michalak
Marketing of Scientific and Research Organizations 27 (1), 37-56, 2018
2018
Student jako beneficjent programów stażowych finansowanych ze środków Unii Europejskiej
B Sojkin, S Michalak
Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2018
2018
Wykorzystanie techniki wywiadu pogłębionego w ocenie procesu usługowego
S Michalak, B Sojkin
Zeszyty Naukowe/Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, 61-72, 2011
2011
Potencjał rynkowy produktu w fazie wzrostu i dojrzałości-diagnoza i metody wykorzystania
S Michalak
Zeszyty Naukowe/Akademia Ekonomiczna w Poznaniu, 122-132, 2007
2007
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–10