Utwórz swój profil
Cytowane przez
Wszystkie | Od 2019 | |
---|---|---|
Cytowania | 42876 | 14804 |
h-indeks | 95 | 56 |
i10-indeks | 192 | 135 |
Współautorzy
- Leisa Reinecke FlynnProfessor of Marketing, Valdosta State UniversityZweryfikowany adres z usm.edu
- Ronald A. ClarkMissouri State UniversityZweryfikowany adres z MissouriState.edu
- Elizabeth GoldsmithProfessor of Family Resource Management, Florida State UniversityZweryfikowany adres z fsu.edu
- Charles F. HofackerPersis Rockwood Professor of Marketing, Florida State UniversityZweryfikowany adres z business.fsu.edu
- Steve NewellProfessor of Marketing, Western Michigan UniversityZweryfikowany adres z wmich.edu
- Stephen LitvinCollege of CharlestonZweryfikowany adres z cofc.edu
- Bing PanPenn State UniversityZweryfikowany adres z psu.edu
- Rodoula H. TsiotsouProfessor of Services Marketing, University of Macedonia, GreeceZweryfikowany adres z uom.edu.gr
- Esther SwilleyKansas State UniversityZweryfikowany adres z ksu.edu
- Daekwan KimSpencer-Feheley MBA Professor, Florida State UniversityZweryfikowany adres z fsu.edu
- David HorowitzProfessor of Marketing, Sonoma State UniversityZweryfikowany adres z sonoma.edu
- William J MontfordAssistant Professor, University of North FloridaZweryfikowany adres z unf.edu
- James J. ZbojaAssociate Professor of Marketing, Creighton UniversityZweryfikowany adres z creighton.edu
- G. Tomas M. HultMichigan State UniversityZweryfikowany adres z msu.edu
- Kelly CowartAssociate Professor of Marketing, University of South FloridaZweryfikowany adres z usf.edu
- Wan Jamaliah Wan JusohIIUMZweryfikowany adres z iium.edu.my
- Richard HeiensUniversity of South Carolina BeaufortZweryfikowany adres z uscb.edu
- Edward RamirezAssociate Professor, University of Texas at El PasoZweryfikowany adres z utep.edu
- Bryan HochsteinUniversity of Alabama, Associate Professor of MarketingZweryfikowany adres z ua.edu
- Willy BolanderRader II Professor of Industrial Distribution, Texas A&M UniversityZweryfikowany adres z tamu.edu
Obserwuj
Ronald Goldsmith
Professor of Marketing, Florida State University
Zweryfikowany adres z business.fsu.edu