Utwórz swój profil
Cytowane przez
Wszystkie | Od 2019 | |
---|---|---|
Cytowania | 6704 | 2116 |
h-indeks | 40 | 27 |
i10-indeks | 60 | 40 |
Dostęp publiczny
Wyświetl wszystko1 artykuł
0 artykułów
dostępne
niedostępne
Objęte finansowaniem
Współautorzy
- Erik Jan HultinkProfessor of New Product Marketing, Delft University of Technology, The NetherlandsZweryfikowany adres z tudelft.nl
- P.C. VerhoefProfessor of MarketingZweryfikowany adres z rug.nl
- Henry RobbenProfessor of Marketing, Nyenrode Business UniversityZweryfikowany adres z nyenrode.nl
- Rijsdijk, Serge A.Lecturer in Innovation Management, School of Business & Economics, Vrije Universiteit AmsterdamZweryfikowany adres z vu.nl
- Edwin J. NijssenProfessor of Technology Marketing, Eindhoven University of TechnologyZweryfikowany adres z tue.nl
- Peeter VerleghProfessor of Marketing, Vrije Universiteit (VU) AmsterdamZweryfikowany adres z vu.nl
- Bas DonkersProfessor of Marketing Research, Erasmus UniversityZweryfikowany adres z ese.eur.nl
- Koen DittrichRotterdam University of Applied Sciences - Rotterdam School of Management, Erasmus UniversityZweryfikowany adres z hr.nl
- Geert-Jan van HoutumProfessor of Maintenance and ReliabilityZweryfikowany adres z tue.nl
Obserwuj
Fred Langerak
Professor of Product Development and Management, Eindhoven University of Technology
Zweryfikowany adres z tue.nl