Obserwuj
Marzena Wanagos
Marzena Wanagos
Doktor nauk ekonomicznych, Uniwersytet Morski w Gdyni
Zweryfikowany adres z wznj.umg.edu.pl
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
Regionalne i lokalne organizacje turystyczne–system relacji i powiązań marketingu wewnętrznego regionu
M Wanagos
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego 663, 279-291, 2011
162011
Skargi i reklamacje–jak utrzymać klienta
M Wanagos
Zeszyty Naukowe Akademii Morskiej w Gdyni 65, 5-15, 2010
142010
Local government activities relating to local entrepreneurship by tourism entities in the Pomeranian Voivodeship
M WANAGOS, A SMALEC, K MAŁACHOWSKI
20th International Colloquium on Regional Sciences. Conference Proceedings …, 2017
112017
Wpływ dostępności turystycznej na kształtowanie produktu turystycznego regionu
M Wanagos
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów …, 2000
92000
Event marketing w aktywizacji obszarów turystycznych
M Wanagos
Acta Scientiarum Polonorum. Oeconomia 4, 577-584, 2010
82010
Współpraca w kształtowaniu regionalnych produktów turystycznych
M Wanagos
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług, 587-596, 2009
82009
Tourist arrivals in Poland and regional development-a case study of the Pomerania Province
B Marciszewska, T Studzieniecki, M Wanagos
Economic and Social Development: Book of Proceedings, 648-656, 2017
72017
Kształtowanie wizerunku miasta na przykładzie działań samorządowych Gdyni
M Wanagos
Marketing i Zarządzanie, 299-313, 2012
62012
Uwarunkowania i kierunki rozwoju turystyki w województwie pomorskim
M Wanagos
Urząd Marszałkowski Województwa Pomorskiego, 2004
62004
Rola działań marketingowych samorządów lokalnych w rozwoju turystyki na przykładzie województwa pomorskiego
M Wanagos
Prace Naukowe Uniwersytetu we Wrocławiu 109, 109-118, 2010
52010
Neofobia i jej wpływ na działalność przedsiębiorstw gastronomicznych
M Wanagos, A Dąbrowska
Zeszyty Naukowe/Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, 175-183, 2010
42010
Specyfika marketingu w kształtowaniu funkcji turystycznych obszaru turystycznego
M Wanagos
Studia Ekonomiczne i Regionalne 5 (1), 2012
32012
Strategia rozwoju turystyki województwa pomorskiego na lata 2004-2013
M Wanagos
Urząd Marszałkowski Województwa Pomorskiego, 2004
32004
Program rozwoju produktów turystycznych województwa pomorskiego
M Wanagos
Urząd Marszałkowski Województwa Pomorskiego, 2004
32004
Koncepcja zrównoważonego rozwoju turystyki obszarów wiejskich na przykładzie gminy Sulęczyno
M Wanagos, T Studzieniecki
Roczniki Naukowe Stowarzyszenia Ekonomistów Rolnictwa i Agrobiznesu 2 (2), 2000
32000
Improving the quality of a business tourism product through cooperation of entities
M Wanagos, B Marciszewska
Economic and Social Development: Book of Proceedings, 801-809, 2018
22018
Usługi tramwaju wodnego po Zatoce Gdańskiej jako efekt współpracy samorządu terytorialnego w województwie pomorskim
M Wanagos
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług, 305-314, 2010
22010
Rola samorządu terytorialnego w procesie kształtowania produktu turystycznego na przykładzie miasta Gdyni
M Wanagos, I Grajek-Czabajska
Ekonomiczne Problemy Usług 133, 333-343, 2018
12018
Quality in managing a hotel on the example of gdynia
M Wanagos, I Grajek-Czabajska
Economic and Social Development: Book of Proceedings, 550-558, 2018
12018
Participatory budgeting as a form of citizen involvement in codecision process
A Smalec, B Sadowska, M Wanagos
Economic and social development: Book of proceedings, 48-56, 2018
12018
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–20