Obserwuj
Agnieszka Kampka
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
Perswazja w języku polityki
A Kampka
Scholar, 2009
542009
RETORYKA WIZUALNA. PERSPEKTYWY I PYTANIA
A Kampka
Forum Artis Rhetoricae, 7-23, 2011
422011
Debata publiczna. Zmiany społecznych norm komunikacji
A Kampka
Oficyna Naukowa, 2014
392014
Multimodalna analiza dyskursu–ujęcie semiotyczne
A Kampka
W Analiza dyskursu publicznego. Przegląd metod i perspektyw badawczych, red …, 2017
172017
Retoryka wizualna a świat społeczny
A Kampka
Retoryka wizualna. Obraz jako narzędzie perswazji, 5-16, 2014
6*2014
Creative reconstructions of poitical imagery in an Instagram-based election campaign: Implications for visual rhetorical literacy
K Molek-Kozakowska, A Kampka
Creativity Studies 14 (2), 2021
52021
Rhetoric of the Crisis: Polish Parliamentarian Debates on the Future of the EU
A Kampka
What do we know about the world, 178-203, 2013
52013
Wizualna analiza dyskursu na Instagramie–możliwości i ograniczenia
A Kampka
Przegląd Socjologii Jakościowej 16 (4), 86-103, 2020
42020
Retoryka wizualna a świat społeczny [Visual rhetoric and the social world]
A Kampka
Retoryka wizualna. Obraz jako narzędzie perswazji, 5-15, 2014
42014
Retoryka jako manifestacja i uprawomocnienie władzy [in:] A
A Kampka
Między znaczeniem a działaniem. Retoryka i władza, Warszawa, 19-36, 2012
42012
Rhetoric in Poland
A Bendrat, A Budzyńska-Daca, A Kampka, E Modrzejewska, M Załęska
Southern Communication Journal 86 (2), 119-133, 2021
32021
Contemporary polish political rhetoric.
A Kampka
Rétor 5 (2), 2015
32015
Fotografia w mediach-wyznaczniki manipulacji
A Kampka
Rynek Społeczeństwo Kultura, 2015
32015
Banners and Memes: The rhetoric of protests in defence of democracy and women's rights in Poland in 2015 and 2020
A Kampka
Performance Research 27 (3-4), 125-135, 2022
22022
Talking politics: The influence of historical and cultural transformations on Polish political rhetoric
K Molek-Kozakowska, A Kampka
When politicians talk: The cultural dynamics of public speaking, 111-127, 2021
22021
Instagram w autoprezentacji politycznej. Analiza wizualna postów polskich kandydatów do Europarlamentu w 2019 roku
A Kampka, K Molek-Kozakowska
Polityka i Społeczeństwo 18 (1), 2020
22020
Bliżej ludzi czy bliżej gwiazd? Prezydenci na Instagramie
A Kampka
Kultura popularna 60 (02), 36-48, 2019
22019
Społeczne uwarunkowania alfabetyzacji wizualnej
A Kampka
Recenzenci: Dr hab. Agnieszka Budzyńska-Daca, UW Dr hab. Magdalena Piechota …, 2019
22019
Retoryka wizerunku medialnego
A Budzyńska-Daca, A Kampka, K Molek-Kozakowska, PT Retoryczne
Polskie Towarzystwo Retoryczne-Uniwersytet Warszawski. Katedra Italianistyki, 2016
22016
Między znaczeniem a działaniem. Retoryka i władza.
A Kampka
Wydawnictwo SGGW, 2012
22012
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–20