Utwórz swój profil
Cytowane przez
Wszystkie | Od 2019 | |
---|---|---|
Cytowania | 9712 | 2849 |
h-indeks | 35 | 25 |
i10-indeks | 46 | 32 |
Dostęp publiczny
Wyświetl wszystko3 artykuły
0 artykułów
dostępne
niedostępne
Objęte finansowaniem
Współautorzy
- Kristian MollerProfessor of Marketing, Aalto University School of BusinessZweryfikowany adres z aalto.fi
- Jan-Ake TornroosÅbo Akademi University, Prof. emeritus of international marketing, School of BusinessZweryfikowany adres z abo.fi
- Asta SalmiProfessor, Oulu Business School, University of OuluZweryfikowany adres z oulu.fi
- Elina JaakkolaProfessor of Marketing, Turku School of Economics, University of TurkuZweryfikowany adres z utu.fi
- Jaana TähtinenProfessor of Marketing, University of Turku, School of Economics, PoriZweryfikowany adres z utu.fi
- Medlin, Christopher J.Business School, University of AdelaideZweryfikowany adres z adelaide.edu.au
- Poul Houman AndersenProfessor, Business marketing, Aalborg University & NTNU (Norwegian university of science andZweryfikowany adres z business.aau.dk
- Mekhail MustakHanken School of EconicsZweryfikowany adres z utu.fi
- Minna RollinsAssociate Professor of Marketing, UWGZweryfikowany adres z westga.edu
Obserwuj
Aino Halinen
Professor of Marketing, Turku School of Economics, University of Turku
Zweryfikowany adres z utu.fi