Obserwuj
Agnieszka Kacprzak
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
Marketing doświadczeń
K Dziewanowska, A Kacprzak
Wydawnictwo Naukowe PWN, 2013
762013
Job overload, organizational commitment, and motivation as antecedents of cyberloafing: evidence from employee monitoring software
PG Hensel, A Kacprzak
European Management Review 17 (4), 931-942, 2020
412020
Curbing cyberloafing: studying general and specific deterrence effects with field evidence
P Hensel, A Kacprzak
European Journal of Information Systems, 2020
372020
Gospodarka doświadczeń - perspektywa polskiego konsumenta
A Kacprzak, K Dziewanowska, M Skorek
PWN, 2015
352015
Konsument ponowoczesny. Nowe trendy w zachowaniach nabywczych i ich konsekwencje dla marketingu
A Kacprzak-Choińska
Studia i Materiały 5 (2), 14-20, 2007
262007
Marketing doświadczeń w Internecie
A Kacprzak
252017
Does a global young consumer exist? A comparative study of South Korea and Poland
A Kacprzak, K Dziewanowska
Journal of Marketing and Consumer Behaviour in Emerging Markets, 47-61, 2015
162015
The empirical analysis of consumers’ attitudes towards experience realms
A Kacprzak, K Dziewanowska, M Skorek
Proceedings of Annual Paris Business Research Conference, 1-12, 2015
142015
Modelowanie strukturalne w analizie zachowań konsumentów: porównanie metod opartych na analizie kowariancji (CB-SEM) i częściowych najmniejszych kwadratów (PLS-SEM)
A Kacprzak
Handel Wewnętrzny 6 (377), 247-261, 2018
132018
Segmenting the Polish teenager market by sociocultural variables
A Kacprzak–Choiska
Journal of Customer Behaviour 10 (2), 161-180, 2011
112011
Ekologiczna konsumpcja na pokaz. Analiza społecznych i marketingowych skutków kreowania „eko-ikon”
K Dziewanowska, A Kacprzak
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów …, 2013
102013
Work and shopping overflow—Consequences and differentiation among selected psychological and demographic characteristics
A Kacprzak, A Pawłowska
European Management Journal 35 (6), 755-765, 2017
82017
Działania z zakresu marketingu doświadczeń w oczach polskich konsumentów–wyniki badań jakościowych
K Dziewanowska, A Kacprzak
Studia Ekonomiczne, 18-27, 2016
82016
Determinants of vertical and horizontal gender segregation in the workplace in Poland
A Kacprzak
Argumenta Oeconomica Cracoviensia, 63-80, 2014
82014
Investigating the influence of consumer socio-demographic characteristics on the preferred type of consumption experience
A Kacprzak, K Dziewanowska
Journal of East European Management Studies 24 (4), 513-544, 2019
72019
Zakupy–przymus czy przyjemność? Analiza motywacji współczesnych konsumentów w świetle badań jakościowych
M Skorek, K Dziewanowska, A Kacprzak
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego 825, 171-179, 2014
52014
TO BE OR NOT TO BE... AN ENTREPRENEUR? THE ANALYSIS OF POLISH STUDENTS'ENTREPRENEURIAL PREDISPOSITIONS
A Pawlowska, A Kacprzak, A Strzelecki
TRANSFORMATIONS IN BUSINESS & ECONOMICS 9 (1), 124-144, 2010
52010
Perception of customer retail experiences in Poland
A Kacprzak, K Dziewanowska
Journal of Services Marketing 35 (2), 182-200, 2021
42021
Wyzwania stojące przed rodzicami w miejscu pracy
A Kacprzak-Choińska, M Żemigała
Humanizacja Pracy, 87-104, 2013
42013
Marketing doświadczeń w Internecie na przykładzie gier reklamowych
K Dziewanowska, A Kacprzak-Choińska
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów …, 2012
42012
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–20