Follow
Olgierd Witczak
Title
Cited by
Cited by
Year
Nowe media w budowaniu marki i wizerunku przedsiębiorstwa
O Witczak
Studia Ekonomiczne, 80-97, 2013
572013
Prosumpcja jako przejaw przedsiębiorczości konsumenckiej
M Mitręga, O Witczak
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług, 431-444, 2012
16*2012
Budowanie związków z klientami na rynku business to business: teoria i praktyka
O Witczak
CeDeWu. PL Wydawnictwa Fachowe, 2008
162008
Inbound marketing a koncepcja marketingu relacji
O Witczak
Studia Ekonomiczne, 20-29, 2014
102014
Postawy i opinie konsumentów indywidualnych wobec reklamy w nowych i tradycyjnych mediach
O Witczak
Marketing i rynek 8, 830-838, 2015
92015
Blog w kreowaniu wartości dla klienta–media społecznosciowe w komunikacji marketingowej przedsiębiorstwa
O Witczak
Handel Wewnętrzny, tom 2, 129, 2013
82013
Wymiary zaangażowania konsumenta wobec marki w budowaniu sieci relacji
O Witczak
Przedsiębiorczość i Zarządzanie 18 (4.2), 249-258, 2017
6*2017
Media w promocji usług systemowych na przykładzie Parku Śląskiego
O Witczak, M Buszman-Witańska
Studia Ekonomiczne, 37-46, 2016
62016
Badanie wizerunku przedsiębiorstw – zagadnienia metodologiczne
O Witczak
Badania marketingowe. Metody, tendencje, zastosowania, 317-323, 2003
52003
Przedsiębiorstwo jako prosument mediów i serwisów społecznościowych
O Witczak
Przedsiębiorczość i Zarządzanie 17 (11.2), 293-305, 2016
42016
Developing students’ knowledge, skills and social competences in international marketing research – cooperation of academia and business
D Babińska, O Witczak
Journal of Economics and Management 26, 34-51, 2016
42016
Pomiar zaangażowania wobec marki w mediach społecznościowych–ujęcie modelowe
O Witczak
Studia i Prace WNEiZ US, 371-380, 2016
42016
Zarządzanie produktywnością naukową w kontekście budowania marki uczelni wyższej
O Witczak, M Mitręga
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów …, 2015
42015
WSKAŹNIKI ZAANGAŻOWANIA KONSUMENTA WOBEC MARKI W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH.
O Witczak
Research Papers of the Wroclaw University of Economics/Prace Naukowe …, 2018
32018
Czynniki wpływające na wizerunek portów lotniczych
Z Spyra, O Witczak
Studia Ekonomiczne, 2017
32017
Budowanie wartości marki w serwisie społecznościowym
O Witczak
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów …, 2013
32013
DYNAMIC MARKETING CAPABILITIES IN CUSTOMER SERVICE ON SOCIAL NETWORKING SITES.
O Witczak, S Narimanfar
Journal of Modern Science 49 (2), 2022
22022
Mobile marketing in the process of building value for generation Y on the tourist market
Z Spyra, O Witczak
Marketing of Scientific and Research Organization 27 (1), 57-80, 2018
22018
Uwarunkowania społeczno-demograficzne korzystania z mediów cyfrowych w urządzeniach mobilnych
O Witczak
Nierówności społeczne a wzrost gospodarczy, 70-79, 2016
22016
Wykorzystanie potencjału serwisów społecznościowych w działalności marketingowej przedsiębiorstwa – uwarunkowania, tendencje
O Witczak
Tendencje w zarządzaniu – konteksty teoretyczne i rozwiązania praktyczne …, 2013
22013
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20