Utwórz swój profil
Cytowane przez
Wszystkie | Od 2019 | |
---|---|---|
Cytowania | 19233 | 7476 |
h-indeks | 17 | 15 |
i10-indeks | 21 | 16 |
Dostęp publiczny
Wyświetl wszystko1 artykuł
0 artykułów
dostępne
niedostępne
Objęte finansowaniem
Współautorzy
- David GodesJohns Hopkins UniversityZweryfikowany adres z jhu.edu
- Judith ChevalierProfessor of Economics and Finance, Yale School of ManagementZweryfikowany adres z yale.edu
- Jiwoong ShinProfessor of Marketing at Yale UniversityZweryfikowany adres z yale.edu
- Jonathan GruberProfessor of Economics, MITZweryfikowany adres z mit.edu
- Barak LibaiMarketing Professor, Reichman University (formally IDC), Herzliya , IsraelZweryfikowany adres z idc.ac.il
- Yubo ChenCoca-Cola Chair Professor, School of Economics and Management, Tsinghua UniversityZweryfikowany adres z sem.tsinghua.edu.cn
- Sanjiv DasSanta Clara UniversityZweryfikowany adres z scu.edu
- Peeter VerleghProfessor of Marketing, Vrije Universiteit (VU) AmsterdamZweryfikowany adres z vu.nl
- Bruce E. PfeifferUniversity of New HampshireZweryfikowany adres z unh.edu
- Hema YoganarasimhanUniversity of WashingtonZweryfikowany adres z uw.edu
- Leif BrandesProfessor of Business Administration, University of LucerneZweryfikowany adres z unilu.ch
- Arthur CampbellMonash UniversityZweryfikowany adres z monash.edu
- Raphael ThomadsenProfessor of Marketing, Olin Business School - Washington UniversityZweryfikowany adres z wustl.edu
- Robert ZeithammerUCLAZweryfikowany adres z anderson.ucla.edu
- R RaoProfessor of Marketing, The University of Texas at DallasZweryfikowany adres z utdallas.edu
Obserwuj