Obserwuj
Martyna Gliniecka
Martyna Gliniecka
PhD candidate, Institute of Culture and Society,
Zweryfikowany adres z westernsydney.edu.au
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
How do People Construct Communication about their Creative Process? Study on Future Creative Professionals
M Gliniecka
EURASIA Journal of Mathematics, Science and Technology Education 12 (5 …, 2016
42016
Wizerunek produktu na podstawie opakowania–badanie pilotażowe wizerunku opakowania perfum Odeur 53 marki Comme des Garçons
M Gliniecka
Badanie i Projektowanie Komunikacji 6, 232-338, 2017
22017
Japaneseness in Comme des Garçons Fashion Advertising
M Gliniecka
Transcommunication 3 (1), 69-96, 2016
22016
Teorie reklamy
M Gliniecka
Dziennikarstwo i Media 6, 45-57, 2015
12015
Visual References in the Description of Print Advertisements. A Four-Country Cross-Cultural Analysis
M Gliniecka
Journal of International Consumer Marketing 34 (2), 201-213, 2022
2022
Wymowa obcojęzycznych nazw marek–badanie ankietowe wśród polskich respondentów
M Gliniecka
redaktor naczelny serii: Michael Fleischer redaktorzy serii: Michał Grech, 191, 2018
2018
Slogany restauracji McDonald’s w globalnej kampanii „I’m lovin’it” w świetle językoznawczych badań porównawczych
M Gliniecka
2017
Kreatywność w reklamie
M Gliniecka
Reklama Manual− reklama, 293, 2017
2017
Adaptacja nazwy produktu na rynkach zagranicznych – analiza językowa na przykładzie samochodu VW Beetle (VW Garbus)
M Gliniecka
Teorie komunikacji i mediów 10, 283-302, 2017
2017
Research Article Published online on Mar 20, 2016
M Gliniecka
EURASIA Journal of Mathematics, Science and Technology Education 12 (5), 2016
2016
Slogany restauracji McDonald's w globalnej kampanii "I'm lovin' it" w świetle językoznawczych badań porównawczych
M Gliniecka
Teorie komunikacji i mediów. 9, 175-186, 2016
2016
Schematy asymilacyjne w procesie konstrukcji na przykładzie zapachu
M Gliniecka
2014
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–12