Obserwuj
Martyna Gliniecka
Martyna Gliniecka
CASE - Center for Social and Economic Research, Western Sydney University
Zweryfikowany adres z westernsydney.edu.au
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
How do people construct communication about their creative process? Study on future creative professionals
M Gliniecka
EURASIA Journal of Mathematics, Science and Technology Education 12 (5 …, 2016
42016
Japaneseness in comme des garçons fashion advertising
M Gliniecka
Transcommunication 3 (1), 69-96, 2016
42016
The ethics of publicly available data research: A situated ethics framework for Reddit
M Gliniecka
Social Media+ Society 9 (3), 20563051231192021, 2023
22023
Visual References in the Description of Print Advertisements. A Four-Country Cross-Cultural Analysis
M Gliniecka
Journal of international consumer marketing 34 (2), 201-213, 2022
22022
aoir ethics panel 2: platform challenges
M Gliniecka, J Reagle, N Proferes, C Fiesler, S Gilbert, N Jones, ...
AoIR Selected Papers of Internet Research, 2021
22021
Wizerunek produktu na podstawie opakowania–badanie pilotażowe wizerunku opakowania perfum Odeur 53 marki Comme des Garçons
M Gliniecka
Badanie i Projektowanie Komunikacji 6, 232-338, 2017
22017
Teorie reklamy
M Gliniecka
Dziennikarstwo i Media, 45-57, 2015
22015
DISCUSSING HEALTH WITHOUT ADULTS–YOUTH VOICES IN PEER-LED DISCUSSIONS ON TEENAGERS’SUBREDDITS
M Gliniecka
AoIR Selected Papers of Internet Research, 2023
2023
POMSNAME: an aide-mémoire to improve the assessment and documentation of palliative care–a longitudinal project
A Dadich, M Gliniecka, M Cull, K Womsley
BMC Palliative Care 22 (1), 157, 2023
2023
Wymowa obcojęzycznych nazw marek–badanie ankietowe wśród polskich respondentów
M Gliniecka
redaktor naczelny serii: Michael Fleischer redaktorzy serii: Michał Grech, 191, 2018
2018
Slogany restauracji McDonald’s w globalnej kampanii „I’m lovin’it” w świetle językoznawczych badań porównawczych
M Gliniecka
2017
Kreatywność w reklamie
M Gliniecka
Reklama Manual− reklama, 293, 2017
2017
Adaptacja nazwy produktu na rynkach zagranicznych – analiza językowa na przykładzie samochodu VW Beetle (VW Garbus)
M Gliniecka
Teorie komunikacji i mediów 10, 283-302, 2017
2017
Slogany restauracji McDonald's w globalnej kampanii "I'm lovin' it" w świetle językoznawczych badań porównawczych
M Gliniecka
Teorie komunikacji i mediów. 9, 175-186, 2016
2016
Schematy asymilacyjne w procesie konstrukcji na przykładzie zapachu
M Gliniecka
2014
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–15