Follow
Martyna Gliniecka
Martyna Gliniecka
CASE - Center for Social and Economic Research, Western Sydney University
Verified email at westernsydney.edu.au
Title
Cited by
Cited by
Year
How do people construct communication about their creative process? Study on future creative professionals
M Gliniecka
EURASIA Journal of Mathematics, Science and Technology Education 12 (5 …, 2016
42016
Japaneseness in comme des garçons fashion advertising
M Gliniecka
Transcommunication 3 (1), 69-96, 2016
42016
The ethics of publicly available data research: A situated ethics framework for Reddit
M Gliniecka
Social Media+ Society 9 (3), 20563051231192021, 2023
22023
Visual References in the Description of Print Advertisements. A Four-Country Cross-Cultural Analysis
M Gliniecka
Journal of international consumer marketing 34 (2), 201-213, 2022
22022
aoir ethics panel 2: platform challenges
M Gliniecka, J Reagle, N Proferes, C Fiesler, S Gilbert, N Jones, ...
AoIR Selected Papers of Internet Research, 2021
22021
Wizerunek produktu na podstawie opakowania–badanie pilotażowe wizerunku opakowania perfum Odeur 53 marki Comme des Garçons
M Gliniecka
Badanie i Projektowanie Komunikacji 6, 232-338, 2017
22017
Teorie reklamy
M Gliniecka
Dziennikarstwo i Media, 45-57, 2015
22015
DISCUSSING HEALTH WITHOUT ADULTS–YOUTH VOICES IN PEER-LED DISCUSSIONS ON TEENAGERS’SUBREDDITS
M Gliniecka
AoIR Selected Papers of Internet Research, 2023
2023
POMSNAME: an aide-mémoire to improve the assessment and documentation of palliative care–a longitudinal project
A Dadich, M Gliniecka, M Cull, K Womsley
BMC Palliative Care 22 (1), 157, 2023
2023
Wymowa obcojęzycznych nazw marek–badanie ankietowe wśród polskich respondentów
M Gliniecka
redaktor naczelny serii: Michael Fleischer redaktorzy serii: Michał Grech, 191, 2018
2018
Slogany restauracji McDonald’s w globalnej kampanii „I’m lovin’it” w świetle językoznawczych badań porównawczych
M Gliniecka
2017
Kreatywność w reklamie
M Gliniecka
Reklama Manual− reklama, 293, 2017
2017
Adaptacja nazwy produktu na rynkach zagranicznych – analiza językowa na przykładzie samochodu VW Beetle (VW Garbus)
M Gliniecka
Teorie komunikacji i mediów 10, 283-302, 2017
2017
Slogany restauracji McDonald's w globalnej kampanii "I'm lovin' it" w świetle językoznawczych badań porównawczych
M Gliniecka
Teorie komunikacji i mediów. 9, 175-186, 2016
2016
Schematy asymilacyjne w procesie konstrukcji na przykładzie zapachu
M Gliniecka
2014
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–15