Obserwuj
Adam Sagan
Adam Sagan
Zweryfikowany adres z uek.krakow.pl
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
Badania marketingowe
A Sagan
Podstawowe kierunki, Wydawnictwo AE w Krakowie, Kraków, 155, 1998
3611998
Badania marketingowe
J Bazarnik, T Grabiński, E Kąciak, S Mynarski, A Sagan
Metody i oprogramowanie komputerowe. Kraków: Wyd. AE w Krakowie, 1992
1441992
Zarządzanie marką
J Kall, R Kłeczek, A Sagan
Wolters Kluwer Polska, 2013
872013
Zarządzanie marką, Oficyna Ekonomiczna
J Kall, R Kłeczek, A Sagan
Kraków, 2006
792006
Badania marketingowe: metody i oprogramowanie komputerowe
J Bazarnik, T Grabinski, E Kaçiak
Akademia Ekonomiczna w Krakowie, 1992
601992
Model pomiarowy satysfakcji i lojalności
A Sagan
StatSoft Polska, 75-85, 2003
482003
Chronic musculoskeletal disorders as risk factors for reduced work ability in younger and ageing workers
J Bugajska, A Sagan
International Journal of Occupational Safety and Ergonomics 20 (4), 607-615, 2014
472014
Analiza rzetelności skal satysfakcji i lojalności
A Sagan
StatSoft Polska, 39-52, 2003
392003
Assessment of project manager’s competence in the context of individual competence baseline
M Sołtysik, M Zakrzewska, A Sagan, S Jarosz
Education Sciences 10 (5), 146, 2020
372020
Metodologia badań ekonomicznych
Sagan
372016
Job strain, overtime, life style, and cardiovascular risk in managers and physical workers
J Bugajska, A Jędryka-Góral, M Widerszal-Bazyl, ...
International Journal of Occupational Safety and Ergonomics 17 (1), 25-32, 2011
362011
Marketing relacyjny
A Sagan
Statsoft Polska, Kraków, 2003
322003
Teoretyczne podstawy marketingu-50 lat poszukiwań
A Sagan
Marketing i Rynek, 2-8, 2005
312005
The quality of ladders generated by abbreviated hard laddering
E Kaciak, CW Cullen, A Sagan
Journal of Targeting, Measurement and Analysis for Marketing 18, 159-166, 2010
282010
Paradygmaty w marketingu-próba syntezy
A Sagan
Marketing i Rynek, 2-10, 2012
272012
Psychological stress in rheumatoid arthritis patients: a comparative Polish–German study: summary of the current conceptualization of the role of stress in rheumatoid arthritis
J Bugajska, M Brzosko, A Jędryka-Góral, P Głuszko, D Żołnierczyk-Zreda, ...
Autoimmunity reviews 9 (4), 211-215, 2010
262010
Analiza preferencji konsumentów z wykorzystaniem programu Statistica–analiza conjoint i skalowanie wielowymiarowe
A Sagan
StatSoft Polska Sp. z oo, 3-22, 2009
262009
Symbolika produktu w systemie komunikacji marketingowej
A Sagan
Studium teoretyczno-metodologiczne, AE, Kraków, 2003
262003
The Influence of Environmental Awareness on Responsible Energy Consumption—The Case of Households in Poland
M Jaciow, E Rudawska, A Sagan, J Tkaczyk, R Wolny
Energies 15 (15), 5339, 2022
242022
Jeden obraz ukazuje więcej niż 10 liczb, czyli jak budować mapy zadowolenia klienta z wykorzystaniem programu STATISTICA
A Sagan
Suma 5, 0, 2004
242004
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–20