Obserwuj
Wojciech Borczyk
Wojciech Borczyk
Zweryfikowany adres z us.edu.pl
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
A virtual-reality reconstruction of poeme electronique based on philological research
V Lombardo, A Valle, J Fitch, K Tazelaar, S Weinzierl, W Borczyk
Computer Music Journal 33 (2), 24-47, 2009
522009
The virtual electronic poem (vep) project
V Lombardo, A Arghinenti, F Nunnari, A Valle, HH Vogel, JP Fitch, ...
ICMC, 2005
242005
Projektowanie, zastosowania i rozwój aplikacji mobilnych
M Rostański, W Borczyk, P Buchwald, J Duda, K Mączka, P Świtała
Wydawnictwo Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej, 2015
22015
Applying Kano model into goal/requirements elicitation for crossplatform mobile content technology
J Duda, M Rostański, W Borczyk, K Grochla
Conference Proceedings of Strategic Management and its Support by …, 2015
12015
Projektowanie i programowanie gier video
Ł Hacura, W Borczyk
Wydawnictwo PJWSTK, 2011
12011
Semirepresentable posets and fuzzy sets
W Borczyk, P Gładki, M Rostański
PP-RAI'2019 : Polskie Porozumienie na rzecz Rozwoju Sztucznej Inteligencji …, 2019
2019
Computer games development teaching method and toolsets comparison with case studies
W Borczyk, M Rostański, P Buchwald
Proceedings of the 11th Scientific Conference Internet in the Information …, 2016
2016
Characteristic of User Generated Load in Mobile Gaming Environment
K Grochla, W Borczyk, M Rostanski, R Koffer
Man–Machine Interactions 4: 4th International Conference on Man–Machine …, 2016
2016
Architektura i programowanie wieloplatformowych silników gier video
W Borczyk, J Kujawski, K Marzec
Wydawnictwo PJWSTK, 2011
2011
VEP-Virtual Electronic Poem
V Lombardo, F Nunnari, A Valle, H Vogel, A Arghinenti, F Giordana, ...
2010
Vincenzo Lombardo, Andrea Valle
J Fitch, K Tazelaar, S Weinzierl, W Borczyk
Computer Music Journal 33 (2), 24-47, 2009
2009
Vincenzo Lombardo, Andrea Valle, John Fitch, Kees Tazelaar, Stefan Weinzierl, and
W Borczyk
Computer Music Journal 33 (2), 24-47, 2009
2009
LOGIKA, ALGORYTMIKA, PROGRAMOWANIE NA ETAPIE WCZESNOSZKOLNYM NA PRZYKŁADZIE APLIKACJI GAME CODE LAB
M Rostański, W Borczyk, R Lipka
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–13