Utwórz swój profil
Cytowane przez
Wszystkie | Od 2019 | |
---|---|---|
Cytowania | 225 | 223 |
h-indeks | 3 | 3 |
i10-indeks | 2 | 2 |
Dostęp publiczny
Wyświetl wszystko2 artykuły
0 artykułów
dostępne
niedostępne
Objęte finansowaniem
Współautorzy
- Jacob L. OrquinProfessor, Aarhus UniversityZweryfikowany adres z mgmt.au.dk
- Polymeros ChrysochouProfessor of Marketing, Aarhus UniversityZweryfikowany adres z mgmt.au.dk
- Paul J. ZakClaremont Graduate UniversityZweryfikowany adres z cgu.edu
- Jorge BarrazaUniversity of Southern California (USC)Zweryfikowany adres z usc.edu
- Panagiotis MitkidisProfessor, School of Business and Social Sciences, Aarhus UniversityZweryfikowany adres z interacting-minds.net
- Brandi S. MorrisAssistant Professor, Aarhus UniversityZweryfikowany adres z mgmt.au.dk
- Tobias OtterbringProfessor, University of AgderZweryfikowany adres z uia.no
- Norman LiProfessor of Psychology, Singapore Management UniversityZweryfikowany adres z smu.edu.sg
- Valdimar SigurdssonProfessor, Reykjavik University. Centre for Research in Marketing & Consumer PsychologyZweryfikowany adres z ru.is
- Michał FolwarcznyDiscipline of Marketing, J.E. Cairnes School of Business & Economics, University of GalwayZweryfikowany adres z universityofgalway.ie