Obserwuj
Katarzyna Bilińska
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
The influence of brand awareness and brand image on brand equity–an empirical study of logistics service providers
M Świtała, W Gamrot, B Reformat, K Bilińska-Reformat
Journal of Economics and Management, 96-119, 2018
1292018
Determinants of decarbonisation in the transformation of the energy sector: The case of Poland
M Wójcik-Jurkiewicz, M Czarnecka, G Kinelski, B Sadowska, ...
Energies 14 (5), 1217, 2021
632021
Sustainable development concept and creation of innovative business models by retail chains
K Bilińska-Reformat, B Kucharska, M Twardzik, L Dolega
International Journal of Retail & Distribution Management 47 (1), 2-18, 2019
532019
E-commerce as the predominant business model of fast fashion retailers in the era of global COVID 19 pandemics
K Bilińska-Reformat, A Dewalska-Opitek
Procedia Computer Science 192, 2479-2490, 2021
362021
YOUNG CONSUMERS’BEHAVIOURS IN RETAIL MARKET AND THEIR IMPACT ON ACTIVITIES OF RETAIL CHAINS
K Bilińska-Reformat, M Stefańska
Poslovna izvrsnost 10 (2), 123-134, 2016
30*2016
Relacje sieci handlu detalicznego z klientami i dostawcami na tle uwarunkowań globalnych i lokalnych
K Bilińska-Reformat
Prace Naukowe/Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, 2015
282015
Relacje podmiotĂłw rynkowych w warunkach zmian
K BiliĹ
Wydawnictwo Placet, 2009
262009
Analiza strategiczna przedsiębiorstwa na potrzeby wyboru strategii rozwoju:(za pomocą metody SWOT): praca zbiorowa
L Żabiński, K Bilińska-Reformat
AE, 1997
261997
The development of food retail formats–evidence from Poland
ED Rudawska, K Bilinska-Reformat
British Food Journal 120 (2), 309-324, 2018
252018
Sustainable activity of cultural service consumers of social media users—Influence on the brand capital of cultural institutions
Ł Wróblewski, K Bilińska-Reformat, M Grzesiak
Sustainability 10 (11), 3986, 2018
242018
Influence of Knowledge Sharing Between Intermediaries and IT Leaders on Developing Offers to Customers-Polish Perspective
K Belinska-Reformat, I Sztandret
International journal of Management cases 15 (4), 205-233, 2013
202013
Employer branding as a source of competitive advantage of retail chains
K Bilińska-Reformat, I Stańczyk
Journal of Management and Business Administration. Central Europe 26 (1), 2018
182018
Development trends and potential in the field of virtual tourism after the COVID-19 pandemic: Generation Z example
K Bilińska, B Pabian, A Pabian, B Reformat
Sustainability 15 (3), 1889, 2023
142023
To what extent retail chains’ relationships with suppliers make the business trustworthy—An empirical study on fast fashion in pandemic times
A Dewalska-Opitek, K Bilińska-Reformat
Journal of Risk and Financial Management 14 (4), 153, 2021
132021
Information and communication technologies as determinant of the growth in competitiveness of commercial enterprise
K Bilińska-Reformat
Handel Wewnętrzny w Polsce, Raporty IBRKK 186, 2014
132014
Istota i zakres relacji, w: K. Bilińska-Reformat (red.)
K Rupik
Relacje podmiotów rynkowych w warunkach zmian, 60-69, 2009
132009
Employer branding jako determinanta rozwoju sieci handlu detalicznego w Polsce
A Dewalska-Opitek, K Bilińska-Reformat
Problemy Zarządzania, 152-165, 2016
12*2016
CSR in Contemporary Poland: Institutional Perspectives and Stakeholder Experiences
K Bachnik, M Kaźmierczak, M Rojek-Nowosielska, M Stefańska, ...
Springer Nature, 2020
11*2020
Retail banks and retail chains cooperation for the promotion of the cashless payments in Poland
K Bilińska-Reformat, M Kieżel
Proceedings of 15th International Marketing Trends Conference, Venice, 2016
112016
Rola etnocentryzmu konsumenckiego w kształtowaniu asortymentu sieci handlowych
K Bilińska-Reformat
Marketing i Rynek, 32-49, 2014
112014
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–20