Utwórz swój profil
Cytowane przez
Wszystkie | Od 2019 | |
---|---|---|
Cytowania | 18653 | 4838 |
h-indeks | 41 | 31 |
i10-indeks | 60 | 43 |
Dostęp publiczny
Wyświetl wszystko2 artykuły
0 artykułów
dostępne
niedostępne
Objęte finansowaniem
Współautorzy
- Carl MelaT. Austin Finch Professor of Business Administration, Duke UniversityZweryfikowany adres z duke.edu
- Asim AnsariWilliam T. Dillard Professor of Marketing, Columbia UniversityZweryfikowany adres z columbia.edu
- Wagner KamakuraRice UniversityZweryfikowany adres z rice.edu
- Raghuram IyengarProfessor, MarketingZweryfikowany adres z wharton.upenn.edu
- Scott A. NeslinProfessor of Marketing, Dartmouth CollegeZweryfikowany adres z dartmouth.edu
- Valarie ZeithamlMarketing Department, University of North Carolina at Chapel HillZweryfikowany adres z unc.edu
- Puneet ManchandaIsadore and Leon Winkelman Professor, Professor of Marketing, Ross School of Business, University ofZweryfikowany adres z umich.edu
- Z. john zhangthe Wharton schoolZweryfikowany adres z wharton.upenn.edu
- Lee G CooperUCLAZweryfikowany adres z anderson.ucla.edu
- Timothy KeininghamJ. Donald Kennedy Endowed Chair in E-Commerce, St. John's UniversityZweryfikowany adres z stjohns.edu
- Lerzan AksoyDean, Gabelli School of Business and Professor of Marketing, Fordham UniversityZweryfikowany adres z fordham.edu