Obserwuj
Malgorzata Adamska
Malgorzata Adamska
PhD. of Economic Science, Opole University of Technology (OUTech)
Zweryfikowany adres z po.edu.pl - Strona główna
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
Role of learning organization in building consumer confidence
M Adamska, M Minárová
E+ M Ekonomie a Management, 62-72, 2014
372014
Practical application of forms and tools of marketing communication in the SME sector
M Adamska
Technická univerzita v Liberci, 2020
142020
Wybrane aspekty zarządzania kapitałem innowacji w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw na przykładzie województwa opolskiego
M Adamska
Regional Barometer. Analyses & Prognoses, 123-130, 2011
112011
Analiza kapitału rynkowego i jego wpływ na funkcjonowanie organizacji
M Adamska
Wydawnictwo C.H. Beck, 2011
10*2011
The fire resistance and heat conductivity of natural construction material based on straw and numerical simulation of building energy demand
E Janowska-Renkas, A Król, S Pochwała, D Pałubski, M Adamska, ...
Energies 15 (3), 1155, 2022
92022
Ewolucja koncepcji kapitału intelektualnego.
M Adamska
Przegląd Nauk Stosowanych 9, 10-22, 2015
82015
Rola personelu sprzedażowego w zarządzaniu relacjami z klientem. Wyniki badań w małych i średnich przedsiębiorstwach województwa opolskiego
M Adamska
Regional Barometer. Analyses & Prognoses 14 (4), 155-161, 2016
52016
Metoda wyceny kapitału intelektualnego nowoczesnych organizacji – Skandia Intellectual Capital Navigator
A Małgorzata
Komputerowo Zintegrowane Zarządzanie. Pod redakcją Ryszarda Knosali. 1, ss. 7-14, 2010
5*2010
Metoda wyceny kapitału intelektualnego nowoczesnych organizacji–Skandia Intellectual Capital Navigator
M Adamska
Komputerowo zintegrowane zarządzanie, 7-14, 2010
52010
Zarządzanie kosztami działań-propozycja rozwiązań dla małych przedsiębiorstw
M Adamska
Zarządzanie Przedsiębiorstwem 8 (2), 2-14, 2005
52005
Uwarunkowania sukcesu projektu w obszarze transferu wiedzy - studium przypadku.
M Adamska, Ł Dymek, M Szewczuk-Stępień
Projekty regionalne i lokalne – sukces projektu, H. Brandenburg, P. Sekuła …, 2016
42016
Zarządzanie kapitałem klienckim w małych i średnich przedsiębiorstwach województwa opolskiego—wyniki badań regionalnych
M Adamska
Regional Barometer. Analyses & Prognoses 12 (2), 133-139, 2014
42014
Badania jakościowe jako narzędzie pozyskiwania, analizy i interpretacji wiedzy eksperckiej – wymiar praktyczny.
M Adamska
Know How – efektywna komunikacja w regionalnym transferze wiedzy …, 2012
42012
Customer capital of modern business and its impact on efficiency
Adamska
Mezinárodní Masarykova konference pro doktorandy, 2011
42011
Kreowanie wartości klienta w kontekście jakości procesu obsługi
M Adamska, A Kucińska-Landwójtowicz
Marketing i Rynek 9 (https://www.pwe.com.pl/files/1276809751/), 10-25, 2018
32018
Oczekiwania studentów wobec kadry dydaktycznej jako czynniki warunkujące poprawę kapitału relacyjnego uczelni
M Adamska
Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 30 (4), 35-56, 2018
32018
Assumptions for accomplishing purposes of development projects: factors affecting involvement of external participants’.
M Adamska, A Kucińska-Landwójtowicz, M Szewczuk-Stępień
Ekonomikos Vystymasis: procesai ir tendencijos, 138-145, 2017
32017
Diagnoza czynników warunkujących rozwój małych i średnich przedsiębiorstw
M Adamska
Praktyczna aplikacja wiedzy Asystentów innowacji, s. 33-50, 2013
32013
Kapitał intelektualny i wybrane uwarunkowania rynku jako czynniki determinujące rozwój przedsiębiorczości.
M Adamska
Zeszyty naukowe Wyższej Szkoły Bankowej we Wrocławiu, 2012
32012
Selected market conditions as determinants of entrepreneurship
M Adamska
Sborník příspěvků Mezinárodní Masarykovy konference pro doktorandy a mladé …, 2012
32012
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–20