Obserwuj
Kozłowski Wojciech
Kozłowski Wojciech
Institute of Management and Quality Sciences, University of Warmia and Mazury in Olsztyn, Poland
Zweryfikowany adres z uwm.edu.pl
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
Interdependent self-construal in collectivist cultures: Effects on compliance in a cause-related marketing context
R Vaidyanathan, P Aggarwal, W Kozłowski
Journal of Marketing Communications 19 (1), 44-57, 2013
622013
Smart City: Definitions, Dimensions, and Initiatives
SK Kozłowski W.
European Research Studies Journal 15, 509-520, 2021
342021
Cause-related marketing w badaniach naukowych i praktyce biznesowej
W Kozłowski
Marketing i Rynek, 9-14, 2008
262008
Struktury rynku i kierunki ich zmian w łańcuchu marketingowym żywności w Polsce i na świecie
K Firlej, M Hamulczuk, W Kozłowski, J Kufel, A Piwowar, S Stańko
Instytut Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej-Państwowy Instytut …, 2015
202015
Marketing w agrobiznesie
S Figiel, W Kozłowski, S Pilarski
Marketing produktów żywnościowych. Wyd. Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego …, 2001
132001
Uwarunkowania rozwoju i dyfuzji innowacji w sektorze rolno-spożywczym i na obszarach wiejskich
P Chechelski, S Figiel, R Grochowska, W Kozłowski, D Kuberska
Instytut Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej-Państwowy Instytut …, 2016
92016
Skłonność do płacenia za produkty społecznie odpowiedzialne i postrzeganie ich wartości–wpływ postaw i znaczenia sprawy społecznej
W Kozłowski, E Sobotko, A Rutkowska
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska, sectio H–Oeconomia 52 (3), 2018
82018
Wpływ znaczenia sprawy społecznej i postaw konsumentów wobec działań społecznie odpowiedzialnych na intencję zakupu w cause-related marketing
W Kozłowski
Studia Ekonomiczne, 51-60, 2017
72017
Konsumpcjonizm a marketing społecznie zaangażowany.
Kozłowski W., Rutkowska A.
Społeczna odpowiedzialność i zrównoważony rozwój w naukach o zarządzaniu …, 2016
72016
Formy konkurencji a rynkowe efekty reklamy
W Kozłowski
Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie, 2013
72013
Skłonność do płacenia za produkty społecznie odpowiedzialne i postrzeganie ich wartości–wpływ postaw altruistycznych
W Kozłowski, A Rutkowska, E Sobotko
Handel Wewnętrzny, 255-264, 2018
62018
Role of altruistic attitudes in cause-related marketing
W Kozłowski, E Sobotko
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska, sectio H–Oeconomia 51 (2), 123, 2017
62017
Marketing społecznie zaangażowany – szansa dla innowacji społecznych
RA Kozłowski W.
Logistyka 2, 1518-1522., 2015
62015
Konsumencka ocena jakości usług hotelarskich
W Kozłowski, J Michalak
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, Problemy Zarządzania, Finansów …, 2012
62012
Marketing w agrobiznesie. II: Marketing produktów żywnościowych
S Figiel, W Kozłowski, S Pilarski
Wydaw. Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego, 2001
62001
Megatrendy w konsumpcji żywności a marketing społecznie zaangażowany
W Kozłowski, A Rutkowska
Handel Wewnętrzny, 261-269, 2018
52018
Produkt i promocja w koncepcji marketingowej.
WZ Kozłwoski W., Michalka J. Rudzewicz A.
Uniwersytet Warmińko-Mazurski w Olsztynie, 2014
5*2014
PRODUCT LIFE CYCLE THEORIES–IMPLICATIONS FOR MARKETING
W Kozłowski
Olsztyn Economic Journal 6 (2), 275-287, 2011
52011
CSR a marketing
E Sobotko, W Kozłowski
Marketing i Rynek, 387-392, 2017
42017
Cause-related marketing–wpływ typu produktu i stopnia dopasowania sprawy społecznej do produktu na intencje zakupowe
W Kozlowski
Studia i Prace WNEiZ US, 137-146, 2016
42016
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–20