Follow
Koz³owski Wojciech
Koz³owski Wojciech
Institute of Management and Quality Sciences, University of Warmia and Mazury in Olsztyn, Poland
Verified email at uwm.edu.pl
Title
Cited by
Cited by
Year
Interdependent self-construal in collectivist cultures: Effects on compliance in a cause-related marketing context
R Vaidyanathan, P Aggarwal, W Koz³owski
Journal of Marketing Communications 19 (1), 44-57, 2013
622013
Smart City: Definitions, Dimensions, and Initiatives
SK Koz³owski W.
European Research Studies Journal 15, 509-520, 2021
352021
Cause-related marketing w badaniach naukowych i praktyce biznesowej
W Koz³owski
Marketing i Rynek, 9-14, 2008
262008
Struktury rynku i kierunki ich zmian w ³añcuchu marketingowym ¿ywno¶ci w Polsce i na ¶wiecie
K Firlej, M Hamulczuk, W Koz³owski, J Kufel, A Piwowar, S Stañko
Instytut Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki ¯ywno¶ciowej-Pañstwowy Instytut …, 2015
202015
Marketing w agrobiznesie
S Figiel, W Koz³owski, S Pilarski
Marketing produktów ¿ywno¶ciowych. Wyd. Uniwersytetu Warmiñsko-Mazurskiego …, 2001
132001
Uwarunkowania rozwoju i dyfuzji innowacji w sektorze rolno-spo¿ywczym i na obszarach wiejskich
P Chechelski, S Figiel, R Grochowska, W Koz³owski, D Kuberska
Instytut Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki ¯ywno¶ciowej-Pañstwowy Instytut …, 2016
92016
Sk³onno¶æ do p³acenia za produkty spo³ecznie odpowiedzialne i postrzeganie ich warto¶ci–wp³yw postaw i znaczenia sprawy spo³ecznej
W Koz³owski, E Sobotko, A Rutkowska
Annales Universitatis Mariae Curie-Sk³odowska, sectio H–Oeconomia 52 (3), 2018
82018
Wp³yw znaczenia sprawy spo³ecznej i postaw konsumentów wobec dzia³añ spo³ecznie odpowiedzialnych na intencjê zakupu w cause-related marketing
W Koz³owski
Studia Ekonomiczne, 51-60, 2017
72017
Konsumpcjonizm a marketing spo³ecznie zaanga¿owany.
Koz³owski W., Rutkowska A.
Spo³eczna odpowiedzialno¶æ i zrównowa¿ony rozwój w naukach o zarz±dzaniu …, 2016
72016
Formy konkurencji a rynkowe efekty reklamy
W Koz³owski
Uniwersytet Warmiñsko-Mazurski w Olsztynie, 2013
72013
Sk³onno¶æ do p³acenia za produkty spo³ecznie odpowiedzialne i postrzeganie ich warto¶ci–wp³yw postaw altruistycznych
W Koz³owski, A Rutkowska, E Sobotko
Handel Wewnêtrzny, 255-264, 2018
62018
Role of altruistic attitudes in cause-related marketing
W Koz³owski, E Sobotko
Annales Universitatis Mariae Curie-Sk³odowska, sectio H–Oeconomia 51 (2), 123, 2017
62017
Marketing spo³ecznie zaanga¿owany – szansa dla innowacji spo³ecznych
RA Koz³owski W.
Logistyka 2, 1518-1522., 2015
62015
Konsumencka ocena jako¶ci us³ug hotelarskich
W Koz³owski, J Michalak
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczeciñskiego, Problemy Zarz±dzania, Finansów …, 2012
62012
Marketing w agrobiznesie. II: Marketing produktów ¿ywno¶ciowych
S Figiel, W Koz³owski, S Pilarski
Wydaw. Uniwersytetu Warmiñsko-Mazurskiego, 2001
62001
Megatrendy w konsumpcji ¿ywno¶ci a marketing spo³ecznie zaanga¿owany
W Koz³owski, A Rutkowska
Handel Wewnêtrzny, 261-269, 2018
52018
Produkt i promocja w koncepcji marketingowej.
WZ Koz³woski W., Michalka J. Rudzewicz A.
Uniwersytet Warmiñko-Mazurski w Olsztynie, 2014
5*2014
PRODUCT LIFE CYCLE THEORIES–IMPLICATIONS FOR MARKETING
W Koz³owski
Olsztyn Economic Journal 6 (2), 275-287, 2011
52011
CSR a marketing
E Sobotko, W Koz³owski
Marketing i Rynek, 387-392, 2017
42017
Cause-related marketing–wp³yw typu produktu i stopnia dopasowania sprawy spo³ecznej do produktu na intencje zakupowe
W Kozlowski
Studia i Prace WNEiZ US, 137-146, 2016
42016
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20