Follow
Kozłowski Wojciech
Kozłowski Wojciech
Institute of Management and Quality Sciences, University of Warmia and Mazury in Olsztyn, Poland
Verified email at uwm.edu.pl
Title
Cited by
Cited by
Year
Interdependent self-construal in collectivist cultures: Effects on compliance in a cause-related marketing context
R Vaidyanathan, P Aggarwal, W Kozłowski
Journal of Marketing Communications 19 (1), 44-57, 2013
622013
Smart City: Definitions, Dimensions, and Initiatives
SK Kozłowski W.
European Research Studies Journal 15, 509-520, 2021
352021
Cause-related marketing w badaniach naukowych i praktyce biznesowej
W Kozłowski
Marketing i Rynek, 9-14, 2008
262008
Struktury rynku i kierunki ich zmian w łańcuchu marketingowym żywności w Polsce i na świecie
K Firlej, M Hamulczuk, W Kozłowski, J Kufel, A Piwowar, S Stańko
Instytut Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej-Państwowy Instytut …, 2015
202015
Marketing w agrobiznesie
S Figiel, W Kozłowski, S Pilarski
Marketing produktów żywnościowych. Wyd. Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego …, 2001
132001
Uwarunkowania rozwoju i dyfuzji innowacji w sektorze rolno-spożywczym i na obszarach wiejskich
P Chechelski, S Figiel, R Grochowska, W Kozłowski, D Kuberska
Instytut Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej-Państwowy Instytut …, 2016
92016
Skłonność do płacenia za produkty społecznie odpowiedzialne i postrzeganie ich wartości–wpływ postaw i znaczenia sprawy społecznej
W Kozłowski, E Sobotko, A Rutkowska
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska, sectio H–Oeconomia 52 (3), 2018
82018
Wpływ znaczenia sprawy społecznej i postaw konsumentów wobec działań społecznie odpowiedzialnych na intencję zakupu w cause-related marketing
W Kozłowski
Studia Ekonomiczne, 51-60, 2017
72017
Konsumpcjonizm a marketing społecznie zaangażowany.
Kozłowski W., Rutkowska A.
Społeczna odpowiedzialność i zrównoważony rozwój w naukach o zarządzaniu …, 2016
72016
Formy konkurencji a rynkowe efekty reklamy
W Kozłowski
Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie, 2013
72013
Skłonność do płacenia za produkty społecznie odpowiedzialne i postrzeganie ich wartości–wpływ postaw altruistycznych
W Kozłowski, A Rutkowska, E Sobotko
Handel Wewnętrzny, 255-264, 2018
62018
Role of altruistic attitudes in cause-related marketing
W Kozłowski, E Sobotko
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska, sectio H–Oeconomia 51 (2), 123, 2017
62017
Marketing społecznie zaangażowany – szansa dla innowacji społecznych
RA Kozłowski W.
Logistyka 2, 1518-1522., 2015
62015
Konsumencka ocena jakości usług hotelarskich
W Kozłowski, J Michalak
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, Problemy Zarządzania, Finansów …, 2012
62012
Marketing w agrobiznesie. II: Marketing produktów żywnościowych
S Figiel, W Kozłowski, S Pilarski
Wydaw. Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego, 2001
62001
Megatrendy w konsumpcji żywności a marketing społecznie zaangażowany
W Kozłowski, A Rutkowska
Handel Wewnętrzny, 261-269, 2018
52018
Produkt i promocja w koncepcji marketingowej.
WZ Kozłwoski W., Michalka J. Rudzewicz A.
Uniwersytet Warmińko-Mazurski w Olsztynie, 2014
5*2014
PRODUCT LIFE CYCLE THEORIES–IMPLICATIONS FOR MARKETING
W Kozłowski
Olsztyn Economic Journal 6 (2), 275-287, 2011
52011
CSR a marketing
E Sobotko, W Kozłowski
Marketing i Rynek, 387-392, 2017
42017
Cause-related marketing–wpływ typu produktu i stopnia dopasowania sprawy społecznej do produktu na intencje zakupowe
W Kozlowski
Studia i Prace WNEiZ US, 137-146, 2016
42016
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20