Utwórz swój profil
Cytowane przez
Wszystkie | Od 2019 | |
---|---|---|
Cytowania | 639 | 612 |
h-indeks | 10 | 10 |
i10-indeks | 11 | 11 |
Dostęp publiczny
Wyświetl wszystko2 artykuły
0 artykułów
dostępne
niedostępne
Objęte finansowaniem
Współautorzy
- Davide ProserpioUSC Marshall School of BusinessZweryfikowany adres z marshall.usc.edu
- Sherry HeAssistant Professor of Marketing at Michigan State UniversityZweryfikowany adres z msu.edu
- Sridhar MoorthyManny Rotman Professor of Marketing, University of TorontoZweryfikowany adres z rotman.utoronto.ca
- Kosuke UetakeAssociate Professor of Marketing, Yale School of ManagementZweryfikowany adres z yale.edu
- Wayne TaylorAssistant Professor of Marketing, Southern Methodist UniversityZweryfikowany adres z smu.edu
- Matthew OsborneAssociate Professor of Marketing, University of TorontoZweryfikowany adres z utoronto.ca
- Ali TosyaliRIT Saunders College of BusinessZweryfikowany adres z saunders.rit.edu
- Gijs OvergoorSouthern Methodist UniversityZweryfikowany adres z smu.edu
Obserwuj
Brett Hollenbeck
UCLA Anderson School of Management
Zweryfikowany adres z anderson.ucla.edu - Strona główna