Follow
Jan Mikołajczyk
Jan Mikołajczyk
Verified email at ue.poznan.pl
Title
Cited by
Cited by
Year
Zarządzanie przedsiębiorstwem handlowym
M Sławińska
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2002
852002
Kreowanie wartości centrum handlowego. Perspektywa interesariuszy
J Mikołajczyk
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, 2012
262012
Kreowanie wartości centrum handlowego
J Mikołajczyk
Perspektywa interesariuszy, Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w …, 2012
142012
Rozwój centrów handlowych w Polsce
J Mikołajczyk
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług, 137-151, 2009
122009
Critical factors of shopping centre attractiveness in the opinions of students–the case of Poznan
B Borusiak, B Pierański, M Florek, J Mikołajczyk
Handel Wewnętrzny, 186-202, 2018
102018
Centra handlowe jako forma koncentracji funkcjonalno-przestrzennej handlu
J Mikołajczyk
Zeszyty Naukowe/Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, 125-137, 2011
72011
Wpływ powstania i funkcjonowania Centrum Handlu, Sztuki i Kultury Stary Browar na rozwój społeczno-gospodarczy miasta Poznania.[W:] J
J Kuczyński, J Mikołajczyk
Mikołajczak (red.), Zarządzanie usługami w gospodarce rynkowej. Wydawnictwo …, 2007
52007
Czynniki sukcesu centrów handlowych–wyniki badań empirycznych
J Mikołajczyk
Handel we współczesnej gospodarce. Nowe wyzwania, 223-232, 2016
42016
Ocena poziomu rozwoju handlu detalicznego w Lesznie
JAN MIKOŁAJCZYK
ZESZYTY NAUKOWE NR 15, 103, 2008
42008
Strategie marketingowe w handlu detalicznym i ich oddziaływanie na zachowania nabywców–analiza porównawcza Polska-Niemcy (Marketing strategies in retailing and their impact on …
B Borusiak, M Małkowska, J Mikołajczyk, M Sławińska
Rozwój gospodarczy i rozwój przedsiębiorstw na pograniczu polsko-niemieckim …, 2003
42003
Handel we współczesnej gospodarce: nowe wyzwania
M Sławińska
Uniwersytet Ekonomiczny. Katedra Handlu i Marketingu, 2016
22016
Assessment of the attractiveness of shopping centres in Poland
J Mikołajczyk, B Borusiak, B Pierański
13th International Conference Marketing Trends Proceedings-Wenecja. ESCP-AEP …, 2014
22014
Interesariusze centrum handlowego–ujęcie teoretyczne
JAN MIKOŁAJCZYK
ZESZYTY NAUKOWE NR 23, 45, 2012
22012
Rewitalizacja handlu w centrach dużych ośrodków miejskich na przykładzie Poznania
J Mikołajczyk
Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica 179, 2004
22004
Rewitalizacja handlu w centrach dużych ośrodków miejskich na przykładzie Poznania
J Mikołajczyk
Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica 179, 2004
22004
Traditional and regional food products as the example of marketing innovations in the petrol station sector in Poland
J Mikołajczyk, T Zawadzki
Zeszyty Naukowe. Organizacja i Zarządzanie/Politechnika Śląska, 2020
12020
Ocena satysfakcji klientów centrów handlowych w Polsce
J Mikołajczyk
Handel Wewnętrzny, 475-484, 2012
12012
RELIGIOUS PRODUCTS–THE PERCEPTION OF THEIR VALUE.
I OLEJNIK, M LEWICKI, J MIKOŁAJCZYK, P DOBSKI
Scientific Papers of Silesian University of Technology. Organization …, 2024
2024
Praca dyplomowa w dyscyplinie nauk o zarządzaniu i jakości - zawartość merytoryczna, struktura i wymogi formalne
J Mikołajczyk
Marketing w praktyce. Podejście narzędziowe 1, 188-200, 2022
2022
Dystrybucja jako element marketingu mix
J Mikołajczyk
Marketing w praktyce. Podejście narzędziowe 1, 71-81, 2022
2022
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20