Follow
Mariola Grzybowska-Brzezińska
Title
Cited by
Cited by
Year
Organic food attributes determing consumer choices
M Grzybowska-Brzezinska, M Grzywinska-Rapca, I Zuchowski, ...
University of Piraeus. International Strategic Management Association, 2017
362017
Świadomość ekologiczna konsumentów a ich zachowania na rynku żywności.
GB Mariola
Studia i Materiały Polskiego Stowarzyszenia Zarządzania Wiedzą, 242-254., 2011
28*2011
Rynek żywności ekologicznej
S Pilarski, M Grzybowska, M Brzeziński
Wydaw. Wyższej Szkoły Agrobiznesu, 2003
222003
Wpływ marketingu sensorycznego na decyzje konsumentów (znaczenie zmysłów)
M Grzybowska-Brzezińska, A Rudzewicz
Handel wewnętrzny, 68-79, 2013
212013
Wpływ instrumentów marketingu ekologicznego na zachowania konsumentówna rynku produktów spożywczych
M Grzybowska-Brzezińska
Marketing i Zarządzanie, 47-58, 2013
212013
Wybrane obszary zachowań rynkowych seniorów
MS Grzybowska-Brzezińska Mariola
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego nr 660; Ekonomiczne Problemy …, 2011
202011
Wybrane obszary zachowań rynkowych seniorów
Grzybowska-Brzezińska M., M Szmyt
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego nr 660. Ekonomiczne Problemy …, 2011
202011
Rynek żywności ekologicznej w aspekcie rozwoju zjawiska świadomej konsumpcji
M Grzybowska-Brzezińska, M Grzywińska-Rąpca
Handel Wewnętrzny, 168-177, 2018
162018
Environmental management systems in food processing and production as a source of product value for the customer on the organic food market
M Grzybowska–Brzezińska, A Rudzewicz
International Journal of Business Performance Management 16 (2-3), 304-320, 2015
162015
Marketingowe aspekty jakości produktów spożywczych
Grzybowska-Brzezińska M.
Marketing i Rynek, nr 6, 26-32, 2008
152008
Percepcja atrybutów produktu żywności tradycyjnej
M Grzybowska-Brzezińska, J Klepacka
Handel Wewnętrzny, 80-89, 2015
132015
Determinanty e-zakupów na rynku żywności
M Grzywińska-Rąpca, M Grzybowska-Brzezińska
Collegium of Economic Analysis Annals, 469-478, 2016
122016
Kanały dystrybucji ekologicznej produkcji rolniczej
Grzybowska-Brzezińska M.
Roczniki Naukowe Stowarzyszenia Ekonomistów Rolnictwa i Agrobiznesu, tom X …, 2008
112008
Atrybuty żywności ekologicznej determinujące wybory konsumentów
M Grzybowska-Brzezinska, M Grzywinska-Ropca
Zeszyty Naukowe Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego. Ekonomika i …, 2016
102016
Preferencje konsumentów w kształtowaniu atrybutów produktu żywnościowego
M Grzybowska-Brzezińska
Wydawnictwo Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego, 2013
102013
Sensory marketing and customers’ decisions on the food market
M Grzybowska-Brzezińska, A Rudzewicz, A Kowalkowski
Socio-economic research bulletin, 38-43, 2013
102013
Zachowania młodych konsumentów i seniorów na rynku śywności ekologicznej
M Grzybowska-Brzezińska
Marketing i Zarządzanie, 211-222, 2012
102012
Determinanty wyboru produktow zywnosciowych
M Grzybowska-Brzezinska
Marketing i Rynek 17 (03), 26-31, 2010
102010
Packaging as a source of information on the product in food purchasing decisions: The case of Poland
M Ankiel, B Sojkin, M Grzybowska-Brzezinska
University of Piraeus. International Strategic Management Association, 2020
92020
Rare and threatened plants of the mires in the intensively managed landscape of the Góry Sudawskie region (north-eastern Poland)
P Pawlikowski, F Jarzombkowski, D Wolkowycki, L Kozub, P Zaniewski, ...
Roczniki Akademii Rolniczej w Poznaniu. Botanika-Steciana, 2009
92009
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20