Follow
Edyta Gołąb-Andrzejak
Edyta Gołąb-Andrzejak
Associate Professor, Gdańsk University of Technology, Faculty of Economics and Management, Marketing
Verified email at pg.edu.pl - Homepage
Title
Cited by
Cited by
Year
Market orientation and hotel performance: The mediating effect of creative marketing programs
D Dabrowski, M Brzozowska-Woś, E Gołąb-Andrzejak, A Firgolska
Journal of Hospitality and Tourism Management 41, 175-183, 2019
892019
Konsumenci pokolenia Y– nowe wyzwanie dla komunikacji marketingowej
E Gołąb-Andrzejak
Handel Wewnętrzny, 140-151, 2016
452016
Lojalność w społeczeństwie informacyjnym na przykładzie" pokolenia Milenium"
E Gołąb-Andrzejak
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2014
302014
AI-powered digital transformation: Tools, benefits and challenges for marketers–case study of LPP
E Gołąb-Andrzejak
Procedia computer science 219, 397-404, 2023
212023
Neuroeconomy and neuromarketing: the study of the consumer behaviour in the Covid-19 context
JJ Blazquez-Resino, S Gutierrez-Broncano, E Gołąb-Andrzejak
Frontiers in Psychology 13, 822856, 2022
172022
Satysfakcja klientów jako źródło sukcesu organizacji-studium przypadku
E Gołąb-Andrzejak, E Badzińska
Marketing i Zarządzanie, 81-91, 2015
172015
Marketing imprez biegowych
Z Waśkowski, H Mruk, WW Budner, T Szajda, E Gołąb-Andrzejak, ...
Bogucki Wydawnictwo Naukowe, Poznań, 2014
172014
Wpływ jakości usług hotelarskich na satysfakcję i kształtowanie lojalności gości hotelowych
E Gołąb-Andrzejak
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2014
172014
Lojalność eurokonsumentów pokolenia Y
E Gołąb-Andrzejak
Handel Wewnętrzny 354 (1), 110-119, 2015
122015
Enhancing customer engagement in social media with AI–a higher education case study
E Gołąb-Andrzejak
Procedia Computer Science 207, 3028-3037, 2022
102022
Creating hotel services from a perspective of extraordinary customer experience
E Gołąb-Andrzejak, M Gębarowski
Handel Wewnętrzny, 89-100, 2018
82018
The Relational Benefits and the Quality of Services in Tourism
JJ Blazquez-Resino, E Gołąb-Andrzejak
Handel Wewnętrzny 6 (371), 18-30, 2017
72017
Narzędzia komunikacji uczelni z kandydatami na studia w świetle badań
A Drapińska, E Gołąb-Andrzejak
Ekonomiczne Problemy Usług, 289-295, 2009
72009
Jakość i relacje z klientami na rynku usług hotelarskich.
E Gołąb
62009
Zaangażowanie konsumenta–przegląd literatury
E Gołąb-Andrzejak
Handel Wewnętrzny 370 (5), 159-170, 2017
42017
Zaufanie i wiarygodność w komunikacji rynkowej jako podstawa budowania kapitału przedsiębiorstwa
E Badzińska, E Gołąb-Andrzejak
Handel Wewnętrzny 3 (368), 227-239, 2017
42017
Measuring the effectiveness of digital communication–social media performance: an example of the role played by AI-assisted tools at a university
E Gołąb-Andrzejak
Procedia Computer Science 225, 3332-3341, 2023
32023
Zaangażowanie konsumenta w usługach w ujęciu logiki dominacji usługowej
E Gołąb-Andrzejak
Wydawnictwo Politechniki Gdańskiej, 2021
32021
Programy lojalnościowe jako narzędzie tworzenia i kształtowania relacji z klientami na przykładzie wybranych programów Grupy Hotelowej Orbis
E Gołąb
Instytut Inżynierii Zarządzania Politechniki Poznańskiej, 2007
32007
The impact of generative ai and chatgpt on creating digital advertising campaigns
E Gołąb-Andrzejak
Cybernetics and Systems, 1-15, 2023
22023
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20