Utwórz swój profil
Cytowane przez
Wszystkie | Od 2019 | |
---|---|---|
Cytowania | 4973 | 2741 |
h-indeks | 35 | 28 |
i10-indeks | 71 | 57 |
Dostęp publiczny
Wyświetl wszystko18 artykułów
1 artykuł
dostępne
niedostępne
Objęte finansowaniem
Współautorzy
- Naomi SwellerMacquarie UniversityZweryfikowany adres z mq.edu.au
- Haley TancrediQueensland University of TechnologyZweryfikowany adres z hdr.qut.edu.au
- Ilektra SpandagouThe University of SydneyZweryfikowany adres z sydney.edu.au
- Kate de BruinSenior Lecturer, School of Curriculum, Teaching and Inclusive Education, Faculty of EducationZweryfikowany adres z monash.edu
- Sonia WhiteQueensland University of TechnologyZweryfikowany adres z qut.edu.au
- Natal'ya GalliottMacquarie University, Central Queensland UniversityZweryfikowany adres z students.mq.edu.au
- Pamela SnowProfessor of Cognitive Psychology, School of Education, La Trobe UniversityZweryfikowany adres z latrobe.edu.au
- Markku JahnukainenProfessor, University of HelsinkiZweryfikowany adres z helsinki.fi
- Kelli McGrawLecturer in Education, Queensland University of TechnologyZweryfikowany adres z qut.edu.au
- Valerie Harwooduniversity of sydneyZweryfikowany adres z sydney.edu.au
- Helen DoddProfessor of Child Psychology, University of ExeterZweryfikowany adres z exeter.ac.uk
- David R ColeUniversity of Western SydneyZweryfikowany adres z westernsydney.edu.au
- Valerie J. HarwoodProfessor of Integrative Biology, University of South FloridaZweryfikowany adres z usf.edu
- Jill WillisAssociate Professor in Education, Queensland University of TechnologyZweryfikowany adres z qut.edu.au