Obserwuj
Bartosz Szczechowicz
Bartosz Szczechowicz
Akademia Wychowania Fizycznego w Krakowie, Wydział Turystyki i Rekreacji
Zweryfikowany adres z awf.krakow.pl
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
The importance of attributes related to physical activity for the tourism product's utility
B Szczechowicz
Journal of sport & tourism 17 (3), 225-249, 2012
182012
Kultura fizyczna jako źrodło wartości produktu turystycznego. Studium teoretyczno-empiryczne.
B Szczechowicz
Oficyna Wydawnicza "Łośgraf", 2012
142012
Łączenie wartości turystyki i sportu w świetle analizy ofert rynkowych
B Szczechowicz
Kazimierczak M. (red.), "Turystyka sportowa. Społeczno-kulturowy potencjał i …, 2015
132015
Zrównoważony rozwój obszarów recepcji turystycznej - grupy interesów i źródła konfliktów
B Szczechowicz
Folia Turistica 22, 167-184, 2010
92010
Recreational cycling provides greater satisfaction and flow in an immersive virtual environment than in real life
J Polechoński, B Szczechowicz, J Ryśnik, R Tomik
BMC Sports Science, Medicine and Rehabilitation 16 (1), 31, 2024
82024
Globalizacja a rozwój turystyki – implikacje dla planowania i polityki turystycznej
W Alejziak, B Szczechowicz
Uwarunkowania i plany rozwoju turystyki 22, 9-27, 2019
72019
Poziom i zróżnicowanie cen usług noclegowych oferowanych przez schroniska górskie na terenie Karpat Polskich, Słowackich i Czeskich.
B Szczechowicz
Kantyka J. (red.), "Wellness jako forma kultury fizycznej i turystyki …, 2013
72013
Funkcjonowanie schronisk turystycznych jako przedsięwzięć komercyjnych
B Szczechowicz
Rapacz A. (red.), „Gospodarka turystyczna w regionie. Przedsiębiorstwo …, 2006
72006
Czasopismo naukowe „Folia Turistica” w latach 1990-2015
B Szczechowicz
"Antropologia turystyki. Wydawnictwo Jubileuszowe z okazji 40-lecia Wydziału …, 2017
6*2017
Znaczenie kultury fizycznej w ocenie wartości produktu turystycznego–perspektywa konsumenta
B Szczechowicz
Folia Turistica 23, 115-134, 2010
62010
Współtworzenie wartości produktu turystycznego z klientami przez organizatorów turystyki i pośredników turystycznych z wykorzystaniem firmowych witryn WWW
B Szczechowicz
Folia Turistica 42, 103-123, 2017
52017
Doświadczenie jako przedmiot wymiany rynkowej–refleksje teoretyczne i metodologiczne na przykładzie turystyki sportowej
B Szczechowicz
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie 976 (4), 7-21, 2018
42018
Rynek usług kosmetycznych: uwarunkowania, funkcjonowanie, perspektywy rozwoju: studium analityczne na przykładzie Krakowa oraz wybranych miejscowości w Małopolsce
W Alejziak, W Pilch, B Szczechowicz
Akademia Wychowania Fizycznego im. Bronisława Czecha (Kraków), 2021
32021
CZASOPISMO NAUKOWE „FOLIA TURISTICA” W LATACH 1990-2018 W ŚWIETLE ANALIZY BIBLIOMETRYCZNEJ
S Bartosz
"Folia Turistica" 50, 19-44, 2019
32019
Symboliczna sfera kultury fizycznej jako czynnik wartości produktu turystycznego
B Szczechowicz
Gaworecki W.W., Mroczyński Z. (red.), "Turystyka i sport dla wszystkich w …, 2008
3*2008
Expert forecasts of the impacts of tourism trends: Assessment by polish university students
W Alejziak, B Szczechowicz
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2020
22020
Ekonomia z elementami opisu gospodarki turystycznej i rekreacyjnej
B Szczechowicz (red.)
PWN, Warszawa, 2018
22018
Sposoby i środki zaspokajania potrzeb uczestnictwa w turystyce kulturowej sportu w świetle analizy struktury przedmiotowej rynku
B Szczechowicz
Kazimierczak M. (red.), "Inspiracje sportem w turystyce kulturowej", 166-178, 2016
22016
Dydaktyka marketingu branżowego w Akademii Wychowania Fizycznego w Krakowie
B Szczechowicz
Czubała A., Hadrian P., Wiktor J.W. (red.), "Marketing w 25-leciu gospodarki …, 2014
22014
Komunikacja marketingowa jako czynnik popularyzacji turystyki usportowionej
B Szczechowicz
Kazimierczak M., Kosiewicz J. (red.), "Sport i turystyka. Uwarunkowania …, 2013
2*2013
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–20