Follow
Agata Wawrzyniak
Title
Cited by
Cited by
Year
An empirical study of the factors influencing consumer behaviour in the electric appliances market
F Furaiji, M Łatuszyńska, A Wawrzyniak
Contemporary Economics 6 (3), 76-86, 2012
2832012
Neurophysiological tools to investigate consumer’s gender differences during the observation of TV commercials
G Vecchiato, AG Maglione, P Cherubino, B Wasikowska, A Wawrzyniak, ...
Computational and mathematical methods in medicine 2014, 2014
1802014
Study on the influence of advertising attractiveness on the purchase decisions of women and men
F Furaji, M Łatuszyńska, A Wawrzyniak, B Wąsikowska
Journal of International Studies 6 (2), 20-32, 2013
482013
The study of advertising content with application of EEG
A Wawrzyniak, B Wąsikowska
Selected Issues in Experimental Economics: Proceedings of the 2015 …, 2016
52016
Zmiana paradygmatu homo oeconomicus w naukach o zarządzaniu
A Wawrzyniak
Studia Ekonomiczne. Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach …, 2015
52015
Modelowanie wieloagentowe jako narzędzie do badania zachowania konsumentów
A Wawrzyniak
Zeszyty Naukowe Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. Polityki …, 2015
42015
Przegląd oprogramowania do modelowania systemowo-dynamicznego
M Łatuszyńska, A Wawrzyniak, B Wąsikowska
Zeszyty Naukowe. Studia Informatica/Uniwersytet Szczeciński, 189-204, 2000
42000
Neuroscience Techniques in Studying Advertisements Effectiveness: An Experimental Investigation
A Wawrzyniak, B Wąsikowska
Sustainable Economic Development and Advancing Education Excellence in the …, 2020
3*2020
Teoria zbiorów przybliżonych w wykrywaniu reguł zachowań zakupowych kobiet i mężczyzn podczas kupowania telefonów komórkowych
M Łatuszyńska, A Wawrzyniak, B Wąsikowska, E Galindo, ...
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, Studia Informatica 35, 65-76, 2014
32014
The concept of simulation model to study consumer behavior
A Wawrzyniak, F Furaji
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Studia Informatica, 121-136, 2013
32013
Zastosowanie zbiorów przybliżonych do wykrywania reguł zachowania konsumentów na potrzeby wieloagentowego modelu symulacyjnego
M Łatuszyńska, A Wawrzyniak, B Wąsikowska, F Furaiji
Problemy Zarządzania, 104-123, 2012
32012
Metody neuroobrazowania mózgu w badaniach procesów podejmowania decyzji w zarządzaniu
A Wawrzyniak, B Wąsikowska
Organizacja i Kierowanie 1, 49-63, 2016
22016
Ocena i wybór oprogramowania do symulacji wieloagentowej z zastosowaniem metody AHP
A Wawrzyniak
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług 106 …, 2013
22013
Multi-agent based simulation in investigating consumer behavior
M Łatuszyńska, A Wawrzyniak, F Furaiji
Iraq Journal of Market Research and Consumer Protection 4 (2), 141-158, 2012
22012
Badanie preferencji wyborczych mieszkańców województwa zachodniopomorskiego przy użyciu zbiorów przybliżonych
A Wawrzyniak, B Wąsikowska
Studia i Materiały Polskiego Stowarzyszenia Zarządzania Wiedzą 56, 218-229, 2011
22011
Zastosowanie teorii zbiorów przybliżonych do identyfikacji reguł zachowań rynkowych na przykładzie urzędów gminnych województwa zachodniopomorskiego
A Wawrzyniak
Polskie Stowarzyszenie Zarządzania Wiedzą, 2010
22010
Samoocena konsumentów a nowy produkt prozdrowotny z niestandardowym składnikiem
L Nowak, A Wawrzyniak, B Wąsikowska
Handel Wewnętrzny, 318-330, 2018
12018
Racjonalność zachowań konsumentów w wieloagentowych modelach symulacyjnych
A Wawrzyniak
Studia Ekonomiczne. Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach …, 2017
12017
Opakowanie jako instrument komunikacji marketingowej – wyniki badań eye-trackingowych
A Wawrzyniak
Przedsiębiorczość i Zarządzanie 17 (Zeszyt 11, Część II), 273-290, 2016
12016
Modelowanie zachowania agentów w wieloagentowych systemach symulacyjnych stosowanych w zarządzaniu
A Wawrzyniak
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Studia Informatica 36, 19-37, 2015
12015
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20