Style wychowania w rodzinie pochodzenia w percepcji młodzieży gimnazjalnej i ich znaczenie rozwojowe-próba teoretycznej i empirycznej egzemplifikacji B Ostafińska-Molik, E Wysocka Wydawnictwo Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy, 2014 | 28 | 2014 |
Postrzeganie siebie i własnego zachowania w kontekście zaburzeń adaptacyjnych młodzieży Ostafińska-Molik Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, 2014 | 20 | 2014 |
Zaburzenia przystosowania młodzieży a style wychowania w rodzinie Adjustment disorders of youth and parenting styles in families E Wysocka, B Ostafińska-Molik Pedagogika Społeczna 14, 2015 | 16* | 2015 |
Nastawienia życiowe młodzieży niedostosowanej społecznie i prawidłowo przystosowanej: analiza porównawcza EK Wysocka, B Ostafińska-Molik Przegląd Naukowo-Metodyczny. Edukacja dla Bezpieczeństwa 7 (1 (22)), 2014 | 15 | 2014 |
Zaburzenia internalizacyjne i eksternalizacyjne a typ rodziny pochodzenia–analiza teoretyczna i wyniki badań E Wysocka, B Ostafińska-Molik | 14 | 2014 |
"Podobnie niedostosowani, a mimo to różni". Polaryzacja samooceny w grupie wychowanków Młodzieżowych Ośrodków Wychowawczych i Socjoterapeutycznych BOM Ewa Wysocka Studia Edukacyjne 39, 307-329, 2016 | 13 | 2016 |
Radzenie sobie w sytuacjach trudnych jako kategoria różnicująca funkcjonowanie młodzieży prawidłowo i wadliwie przystosowanej społecznie–analiza teoretyczna B Ostafińska-Molik, E Wysocka Warszawa: Pedagogium Wyższa Szkoła Nauk Społecznych, 2014 | 8 | 2014 |
Student - dziś i wczoraj. Refleksja o etosie B Ostafińska-Molik Student na współczesnym uniwersytecie, 2010 | 8* | 2010 |
Wybrane determinanty polaryzacji samooceny w grupie wychowanków Młodzieżowych Ośrodków Wychowawczych i Socjoterapeutycznych E Wysocka, B Ostafińska-Molik Resocjalizacja Polska 12, 119-144, 2016 | 7 | 2016 |
Style wychowania w rodzinie pochodzenia w percepcji młodzieży z zaburzeniami internalizacyjnymi i eksternalizacyjnymi–analiza zależności B Ostafińska-Molik, E Wysocka | 7 | 2014 |
Kompetencje muzyczne absolwentów I etapu edukacyjnego podstawowych szkół ogólnokształcących i ich wybrane determinanty A Weiner, A Waluga, K Migdał-Najman, B Ostafińska-Molik, ... Raport z badań. Warszawa, Wydawnictwo IMiT, 2016 | 6 | 2016 |
Rodzina w doświadczeniach młodzieży gimnazjalnej w kontekście przemian rodziny współczesnej–refleksja teoretyczna i empiryczne egzemplifikacje B Ostafińska-Molik, E Wysocka Przegląd Pedagogiczny, 56-76, 2016 | 4 | 2016 |
Doświadczanie wsparcia społecznego przez młodzież B Ostafińska-Molik, E Wysocka Pedagogika społeczna 13 (3 (53)), 2014 | 4 | 2014 |
Personality and creative thinking of socially maladjusted people in the context of creative social rehabilitation E Wysocka, B Ostafińska-Molik | 2 | 2019 |
Selected Polarity Determinants of Self-Esteem among Charges at Youth Detention Centers and Youth Social Therapy Centers E Wysocka, B Ostafińska-Molik Resocjalizacja Polska 12, 119-144, 2016 | 2 | 2016 |
Rodzina w percepcji i doświadczeniach młodzieży prawidłowo i wadliwie przystosowanej–analiza porównawcza Family in the perception and experience of suitably and unsuitably … E Wysocka, B Ostafińska-Molik | 2 | 2014 |
Zagubienie młodzieży - samotne dryfowanie w strumieniu społecznych interakcji B Ostafińska-Molik Wydawnictwo Akademickie Żak, 2012 | 2 | 2012 |
The Inclusion of Other-Sex Peers in Peer Networks and Sense of Peer Integration in Early Adolescence: A Two-Wave Longitudinal Study P Grygiel, S Rębisz, A Gaweł, B Ostafińska-Molik, M Michel, ... International Journal of Environmental Research and Public Health 19 (22), 14971, 2022 | 1 | 2022 |
Cyberbullying and its protective and risk factors among Polish adolescents J Łosiak-Pilch, P Grygiel, B Ostafińska-Molik, E Wysocka Current Issues in Personality Psychology 10 (3), 190 - 204, 2022 | 1 | 2022 |
Bateria Kwestionariuszy Funkcjonowania Społecznego (B-KFS): podręcznik do cyfrowych narzędzi diagnostycznych E Wysocka, B Ostafińska-Molik, P Grygiel, T Żółtak, J Łosiak-Pilch Kraków: Diagmatic, 2021 | 1 | 2021 |