Follow
Lucyna Myszka-Strychalska
Title
Cited by
Cited by
Year
Orientacje zawodowe młodzieży z zespołów szkół zawodowych
L Myszka-Strychalska
Wydawnictwo Naukowe UAM, 2016
122016
Planowanie i zarządzanie karierą jako podmiotowa „własność” jednostki
L Myszka
Ogrody Nauk i Sztuk, 345-352, 2015
92015
Zmiany w myśleniu o rozwoju ścieżki kariery zawodowej w świecie permanentnej zmiany
L Myszka
Wydawnictwo Naukowe UAM, 2014
92014
Autoidentyfikacje współczesnej młodzieży–przyczynek do dyskusji na temat: Młodzież, czyli kto?
L Myszka
Kultura-Społeczeństwo-Edukacja, 141-163, 2013
72013
Typy, wzory i modele karier w przestrzeni elastycznego rynku pracy
L Myszka-Strychalska
Problemy Profesjologii, 85-103, 2018
62018
Obraz ponowoczesnego świata z perspektywy współczesnej młodzieży
L Myszka
Kultura-Społeczeństwo-Edukacja, 153-173, 2014
62014
Dylematy młodzieży dotyczące projektowania własnej przyszłości zawodowej w perspektywie elastycznego rynku pracy
L Myszka-Strychalska
Społeczeństwo. Edukacja. Język 14, 107-124, 2021
42021
Ukierunkowani na karierę? Orientacje życiowe młodzieży z zespołów szkół zawodowych
L Myszka-Strychalska
Przegląd Badań Edukacyjnych (Educational Studies Review) 1 (26), 45-64, 2018
42018
Koncepcje rozwoju zawodowego-przegląd wybranych stanowisk teoretycznych
L Myszka-Strychalska
Szkoła-Zawód-Praca 14, 2017
42017
On the need to strengthen interpersonal relations in times of the SARS-CoV-2 coronavirus pandemic - reports from research involving academic youth (O potrzebie wzmacniania …
L Myszka-Strychalska
Resocjalizacja Polska 22, 601-621, 2021
32021
Proaktywność versus poczucie skuteczności w procesie konstruowania kariery przez młodzież (Proactivity versus self-efficacy in the process of developing a career by the youth)
L Myszka-Strychalska
Kultura - Społeczeństwo - Edukacja (CULTURE – SOCIETY – EDUCATION) 17, 145-160, 2020
3*2020
Przygotowanie do startu w dorosłość–młodzież w okresie tranzycji z edukacji na rynek pracy
L Myszka-Strychalska
Rocznik Andragogiczny, 2018
32018
Młodzież w sferze doświadczeń edukacyjno-zawodowych
A Cybal-Michalska, B Kanclerz, L Myszka-Strychalska, ...
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza, 2018
32018
Pokolenie koronawirusa jako spuścizna po pandemii choroby COVID-19 (?)–próba charakterystyki
L Myszka-Strychalska
Podstawy Edukacji, 161-186, 2022
22022
MŁODZIEŻ AKADEMICKA W OKRESIE PANDEMII COVID-19: SYTUACJA ZAWODOWA I MATERIALNA – EGZEMPLIFIKACJE BADAWCZE
BK LUCYNA MYSZKA-STRYCHALSKA, PAULINA PERET-DRĄŻEWSKA, MATEUSZ MARCINIAK ...
ROCZNIKI PEDAGOGICZNE 14 ((50), numer 3), 5-26, 2022
2*2022
Znaczenie poczucia sprawstwa w procesie aktywności i partycypacji społecznej młodzieży
L Myszka-Strychalska
Rocznik Pedagogiczny 43 (1), 37-61, 2020
22020
Autonomia jako zadanie (auto) edukacyjne młodzieży
L Myszka-Strychalska
Roczniki Pedagogiczne 12 (4), 107-120, 2020
22020
Znaczenie kariery zawodowej dla człowieka
L Myszka-Strychalska
Kultura-Społeczeństwo-Edukacja 1, 264-270, 2017
22017
Refleksje o edukacji w dobie przemian globalizacyjnych
L Myszka
Kultura-Społeczeństwo-Edukacja, 75-89, 2015
22015
Deficit of nature as a manifestation of a hidden curriculum of the school Poznan educational studies 2021.
A Kozłowska, I Chmura-Rutkowska, M Buchnat, A Cybal-Michalska, ...
Polish Journal of Social Rehabilitation/Resocjalizacja Polska, 2022
12022
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20