Obserwuj
Tomasz Przybyla
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
Participating in physical classes using Eduball stimulates acquisition of mathematical knowledge and skills by primary school students
I Cichy, M Kaczmarczyk, S Wawrzyniak, A Kruszwicka, T Przybyla, ...
Frontiers in Psychology 11, 2194, 2020
292020
Everyone can implement eduball in physical education to develop cognitive and motor skills in primary school students
S Wawrzyniak, M Korbecki, I Cichy, A Kruszwicka, T Przybyla, ...
International Journal of Environmental Research and Public Health 19 (3), 1275, 2022
92022
Does cyberspace increase young children's numerical performance? A brief overview from the perspective of cognitive neuroscience
M Klichowski, T Przybyla
AMU Press, 2017
82017
Physical education with Eduball stimulates non-native language learning in primary school students
I Cichy, A Kruszwicka, P Palus, T Przybyla, R Schliermann, S Wawrzyniak, ...
International Journal of Environmental Research and Public Health 19 (13), 8192, 2022
62022
Neuro-MIG: A European network on brain malformations.
GMS Mancini, N Neuro-MIG
European journal of medical genetics, 2018
62018
„Cyfrowe liczby”: Przykłady narzędzi ICT służących kształtowaniu kompetencji matematycznych ucznia poprzez stymulację praksji
T Przybyła, M Klichowski
Kuratorium Oświaty w Poznaniu., 2018
42018
Programy typu reality show – perspektywa edukacyjna
T Przybyła
Wydawnictwo Naukowe UAM Poznań, 2008
32008
Zastosowania neurofeedbacku w edukacji matematycznej: Eksperyment SpeedMath z udziałem uczniów wyższych klas szkoły podstawowej,[w:] Liczby w cyfrowym świecie
T Przybyła, M Duszczak, A Kruszwicka, W Rochatka, M Klichowski
Rozmowy o współczesnej edukacji matematycznej dziecka, 101-123, 2021
22021
Dziecięca matematyka
T Przybyła, M Bronikowski, B Bzdęga, I Cichy, J Hofman, O Hrybiuk, ...
Wydawnictwo Naukowe UAM, 2020
22020
Codzienne operacje arytmetyczne a problem kosztów podwójnego zadania: raport z eksperymentu behawioralnego kontrolowanego elektroencefalografem
T Przybyła, M Klichowski
Studia Edukacyjne, 145-155, 2018
22018
Smartphones and children’s mathematics
T Przybyła, A Basińska, M Klichowski
Wydawnictwo Naukowe UAM, 2014
22014
A standardized methodology for the validation of air quality forecast applications (F-MQO): lessons learnt from its application across Europe
L Vitali, K Cuvelier, A Piersanti, A Monteiro, M Adani, R Amorati, ...
Geoscientific Model Development Discussions 2023, 1-30, 2023
12023
No motor costs of physical education with eduball
I Cichy, A Kruszwicka, T Przybyla, W Rochatka, S Wawrzyniak, ...
International journal of environmental research and public health 19 (23), 15430, 2022
12022
A jednak offline”: doniesienia z jakościowych badań nad hybrydyzacją samorzutnej aktywności poznawczej
S Cichocki, R Czysz, T Przybyła, M Klichowski
Studia Edukacyjne, 117-129, 2016
12016
Recenzje i noty
T Przybyła
Wydawnictwo Naukowe UAM, 2013
12013
System Ewaluacji Usług Ekosystemowych Zieleni Miejskiej
J Bac-Bronowicz, A Uciechowska-Grakowicz, S Biernat, P Bidzinska, ...
System for Evaluating Ecosystem Services of Urban Greenery, 0
1
WYKORZYSTANIE NOWYCH TECHNOLOGII W PRACY Z DZIEĆMI Z DYSKALKULIĄ
T Przybyła
Społeczeństwo. Edukacja. Język 14 (1), 2021
2021
Technologiczne wspomaganie uczenia się matematyki
T Przybyła
Studia Edukacyjne, 101-112, 2021
2021
Neuro-edu-techno (NET) approach in studies on educational therapy for developmental delays: A case of focal cortical dysplasia
T Przybyła, M Klichowski
Studia Edukacyjne, 97-106, 2019
2019
Zabawki czy narzędzia edukacyjne? O technologiach informacyjno-komunikacyjnych w rękach współczesnych dzieci
T Przybyła
Zabawka-przedmiot ludyczny i obiekt kolekcjonerski, 161-178, 2016
2016
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–20