Follow
Mariusz Wszołek
Mariusz Wszołek
University of Social Sciences and Humanities SWPS
Verified email at swps.edu.pl - Homepage
Title
Cited by
Cited by
Year
Zmiana przez design: jak design thinking zmienia organizacje i pobudza innowacyjność
T Brown, B Katz, M Höffner, M Grech, M Wszołek
Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej, Uniwersytet Wrocławski, 2016
50*2016
Reklama—operacjonalizacja pojęcia
M Wszołek
Wydawnictwo Libron, 2015
30*2015
Kapitał niestety nie () ludzki
M Fleischer, M Wszołek
Wydawnictwo LIBRON-Filip Lohner, 2014
212014
Reklama - perspektywa empiryczna
Wszołek
Libron 1, 209, 2016
112016
Wpływ barwy i etykiety opakowań na postrzeganie produktu–wyniki badań empirycznych
M Wszołek, K Moszczyński
Wydawnictwo LIBRON, 2017
82017
Legal design
M Wszołek, D Płuchowska
Katedra Grafiki. SWPS Uniwersytetu Humanistycznospołecznego, 2021
72021
Słownik polszczyzny rzeczywistej
J Komunikant
Siłą rzeczy fragment, 2011
52011
Teoria i praktyka projektowania (komunikacji)
M Wszołek
Libron Kraków, 2021
42021
Styl życia w komunikacji społeczeństwa
M Wszołek
Studia Ekonomiczne, 187-197, 2017
32017
Droga przez mękę–proces projektowania komunikacji
M Wszołek
W: J. Pacuła (red.), Góry i wędrowanie. Prace ofiarowane Profesorowi …, 2014
32014
Scenariusze autoprezentacyjne w kulturze polskiej
M Wszołek
Wydawnictwo LIBRON, 2013
32013
Do czego służą opakowania–dwa wymiary funkcji w projektowaniu opakowań
M Wszołek
Studia Ekonomiczne 380, 140-160, 2019
22019
Teorie komunikacji i mediów: Konstruowanie komunikacji i mediów 2
M Wszołek, M Graszewicz
Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytet Wrocławski, 2017
22017
Reklama a corporate identity—rola reklamy w budowaniu wizerunku organizacji
M Wszołek
Forum Lingwistyczne, 67-77, 2017
22017
O dwóch dyskursach mówienia o reklamie
M Wszołek
Wydawnictwo LIBRON, 2016
22016
Strategic design jako metoda pracy kreatywnej
M Wszołek
W: T. Bielak, R. Pysz (red.), Dostrzec różnicę. Bielsko-Biała: ATH, 2014
22014
Zmiana paradygmatu w projektowaniu–projektowanie komunikacji
M Wszołek
Wydawnictwo LIBRON, 2013
22013
To Teach Legal Design–Change Design By Design,„
M Wszołek, D Płuchowska
International Journal of English and Cultural Studies 4, 45-49, 2021
12021
Desemantyzacja komunikacji wprojektowaniu (opakowań).„
M Wszołek
Dziennikarstwo i Media 14, 133-144, 2020
12020
When there is meaning in design? Two dimensions of the practice of designing (communication)
M Wszołek
Acta Universitatis Lodziensis. Folia Litteraria Polonica 58 (3), 237-248, 2020
12020
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20