Obserwuj
Emilian Gwiaździński
Emilian Gwiaździński
Inne imiona/nazwiskaEmilian Eryk Gwiaździński, Emilian Gwiazdzinski, Emilian Eryk Gwiazdzinski
Uniwersytet Łódzki, Wydział Zarządzania, Katedra Marketingu, Zakład Badań Marketingowych
Zweryfikowany adres z uni.lodz.pl
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
The effects of religiosity and gender on attitudes and trust toward autonomous vehicles
A Modliński, E Gwiaździński, M Karpińska-Krakowiak
The Journal of High Technology Management Research 33 (1), 100426, 2022
142022
Is it a smart city a creative place?
E Gwiaździński, D Kaczorowska-Spychalska, LM Pinto
Creativity Studies 13 (2), 460-476, 2020
14*2020
Nowoczesne narzędzia marketingu mobilnego–perspektywa konsumenta
B Gregor, E Gwiaździński
52019
Świadomość i postawy konsumentów wobec stosowania artificial intelligence w komunikacji marketingowej
E Gwiaździński
Przegląd Nauk Ekonomicznych, 227-237, 2018
42018
Wearable Devices in digital society: Recognition, use of and readiness for use by young consumers
J Brzeziński, E Gwiaździński
Zeszyty Naukowe Małopolskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Tarnowie 48 (4 …, 2020
32020
Technologia wearable w ocenie młodych konsumentów
B Gregor, E Gwiaździński
Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 61-76, 2020
32020
Postawy konsumenckie wobec nowoczesnych narzędzi marketingu mobilnego
B Gregor, E Gwiaździński
Przedsiębiorczość i Zarządzanie 20 (8), 147-160, 2019
32019
Wybrane aspekty zarządzania obsługą klienta w erze transformacji cyfrowej gospodarki
E Gwiaździński
Nowoczesne trendy w logistyce i zarządzaniu łańcuchem dostaw, Brzeziński J …, 2020
22020
Gender As a Moderator in Relation Between Self-Esteem and Social Media Activity Based on Instagram Platform
E GWIAZDZINSKI
12022
Inteligentny asystent głosowy–szansa dla biznesu
E Gwiaździński
Trendy w zarządzaniu przedsiębiorstwem w ujęciu międzynarodowym, 93, 2020
12020
System SMAC jako model zarządzania współczesną organizacją w dobie transformacji cyfrowej
E Gwiaździński
Pobrane z: https://www. researchgate. net/publication …, 2019
12019
Creative city-promoting the city name
LM Pinto, E Gwiaździński, J Nascimento
AIP Conference Proceedings 2928 (1), 2023
2023
Techno-Paranoia, Techno-Fear and Narcissism as Determinants of Consumer Trust in Wearables
B Gregor, E Gwiaździński
Marketing of Scientific and Research Organizations 50 (4), 21-42, 2023
2023
DETERMINANTS OF MOBILE PUBLIC TRANSPORT USE BY YOUNG CONSUMERS: A SHARING ECONOMY PERSPECTIVE
W KRAWIEC, E GWIAŹDZIŃSKI
Scientific Papers of Silesian University of Technology – Organization and …, 2023
2023
Ekosystem Internetu Rzeczy w budowaniu przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa
E Gwiaździński
2023
Motivations and Buying Habits of E-Commerce Buyers and Their Change During the Covid Pandemic-A Retrospective Study
B GREGOR, M KALIŃSKA-KULA, E GWIAŹDZIŃSKI
2023
The Trust in Influencers in The Beauty Industry Based On the Example of Generation Z
E GWIAŹDZIŃSKI, A OLEJNICZAK
2023
ACTIVITY OF SOCIETY 5.0 ON SOCIAL MEDIA VS SELF-ESTEEM. EMPIRICAL STUDY BASED ON INSTAGRAM
E GWIAŹDZIŃSKI, A OLEJNICZAK
Scientific Papers of Silesian University of Technology – Organization and …, 2023
2023
The City as a Product of Digital Communication Design
L Moreira Pinto, E Gwiaździński
International Conference on Human-Computer Interaction, 57-68, 2022
2022
Narzędzia wykorzystywane w analizie zachowań e-konsumentów
B Gregor, E Gwiaździński
w gospodarce cyfrowej, 53, 2021
2021
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–20