Follow
Grzegorz Banerski
Grzegorz Banerski
Assistant Professor, National Information Processing Institute, Poland
Verified email at opi.org.pl - Homepage
Title
Cited by
Cited by
Year
Przedsie̜biorczość akademicka (rozwój firm spin-off, spin-out)-zapotrzebowanie na szkolenia służa̜ce jej rozwojowi: raport z badania
G Banerski
Polska Agencja Rozwoju Przedsie̜biorczości, 2009
1192009
„Zmiana na lepsze" Raport z realizacji projektu „Proces aktywizacji zawodowej i społecznej byłych więźniów" .
G Banerski
7*2011
Cognitive and visual processing of 3D enhanced disaster risk communication video
A Kopacz, G Banerski, C Biele
International Journal of Disaster Risk Reduction 75, 102971, 2022
42022
3D or not 3D? Evaluation of the effectiveness of 3D-enhanced warning messages for communication in crisis situations
G Banerski, K Abramczuk, C Biele
Safety Science 132, 104961, 2020
42020
Persuasion illustrated: Motivating people to undertake self-protective measures in case of floods using 3D animation focused on components of protection motivation theory
G Banerski, K Abramczuk
International journal of disaster risk reduction 89, 103575, 2023
32023
Patterns of Digital Users’ Irrationality in the Moment of Digital Transformation of the Media
P Toczyski, G Banerski
Conference on Multimedia, Interaction, Design and Innovation, 115-124, 2020
32020
Google Translate facilitates conference abstracts’ acceptance, but not invitations to deliver an oral presentation
P Toczyski, G Banerski, C Biele, J Kowalski, MB Paradowski
12022
Remote Scientific Conferences After the COVID-19 Pandemic: The Need for Socialization Drives Preferences for Virtual Reality Meetings
A Kopacz, A Knapińska, A Müller, G Banerski, Z Bohdanowicz
Conference on Multimedia, Interaction, Design and Innovation, 179-188, 2021
12021
Is a virtual ferrari as good as the real one? Children’s initial reactions to virtual reality experiences
Z Bohdanowicz, J Kowalski, K Abramczuk, G Banerski, D Cnotkowski, ...
Human Systems Engineering and Design II: Proceedings of the 2nd …, 2020
12020
Perception of euro in Poland–economic and psychological factors
M Matyja, D Matyja, K Przybyszewski, G Banerski
Management and Business Administration. Central Europe 22 (4), 3-25, 2014
12014
Should Advertisers Avoid Controversial TV Content? Female Viewer Loyalty and Purchase Intent in the Context of Targeted Sponsorship Vignettes
G Banerski, C Biele, M Awdziej, A Kaczyński, S Molenda
Central European Management Journal 29 (2), 2021
2021
Ready, Steady, Go: Professionally Designed Virtual Reality Physical Training Sessions During the COVID-19 Pandemic
G Banerski, K Abramczuk
2021
Technology Enables Struggling with Everyday Life’s Chores: Working Women with Two or More Small Children Are Confident Technology Users
G Banerski, G Górska, P Toczyski, K Abramczuk
Conference on Multimedia, Interaction, Design and Innovation, 179-188, 2020
2020
Raport „Wycena wartości wzornictwa – praktyki polskich przedsiębiorstw”
G Banerski, E Kolipińska, JS Agnieszka
2011
Główne wyniki programu badawczego w projekcie „Proces aktywizacji zawodowej byłych więźniów – Zmiana na lepsze”
G Banerski
Przegląd Więziennictwa Polskiego 70, 2011
2011
Tworzenie programu szkoleniowego dla byłych osadzonych z terenu Mazowsza
Praca Socjalna 2, 2011
2011
Postawa a zachowanie Mazowszan wobec osób, które odbyły karę pozbawienia wolności
G Banerski
Praca Socjalna 1, 2011
2011
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–17