Utwórz swój profil
Cytowane przez
Wszystkie | Od 2019 | |
---|---|---|
Cytowania | 3448 | 1057 |
h-indeks | 19 | 12 |
i10-indeks | 24 | 13 |
Dostęp publiczny
Wyświetl wszystko1 artykuł
0 artykułów
dostępne
niedostępne
Objęte finansowaniem
Współautorzy
- Andrew S. GallanAsst. Professor of Marketing, Florida Atlantic UniversityZweryfikowany adres z fau.edu
- Uta Juttner JüttnerCranfield UniversityZweryfikowany adres z cranfield.ac.uk
- Luis RubalcabaProfessor of Economics and Business AdministrationZweryfikowany adres z uah.es
- Javier ReynosoTecnológico de Monterrey, EGADE Business SchoolZweryfikowany adres z tec.mx
- Jon SundboProfessor in business administration and innovationZweryfikowany adres z ruc.dk
- Robert F. LuschProfessor of MarketingZweryfikowany adres z email.arizona.edu
- Stephen L. VargoSiegfried Centennial Chair of Marketing and Supply Chain Management, University of OklahomaZweryfikowany adres z ou.edu
- Jan H. SchumannUniversität PassauZweryfikowany adres z uni-passau.de
- Emma K. MacdonaldProfessor, Strathclyde Business School, University of Strathclyde, Scotland, UKZweryfikowany adres z strath.ac.uk
- Stuart ReadWillamette UniversityZweryfikowany adres z willamette.edu
- Kumar Rakesh RanjanProfessor of Marketing, EDHEC Business SchoolZweryfikowany adres z edhec.edu
- Dorothea SchaffnerProfessor, School of Applied Psychology, University of Applied Sciences and Arts North WesternZweryfikowany adres z fhnw.ch
Obserwuj
Stefan Michel
Professor of Marketing and Service Management, IMD
Zweryfikowany adres z imd.org - Strona główna