Follow
Sylwia Kuczamer-Kłopotowska
Sylwia Kuczamer-Kłopotowska
Verified email at ug.edu.pl
Title
Cited by
Cited by
Year
The theory of planned behaviour in medical tourism: International comparison in the young consumer segment
M Boguszewicz-Kreft, S Kuczamer-Kłopotowska, A Kozłowski, A Ayci, ...
International journal of environmental research and public health 17 (5), 1626, 2020
452020
Rola mediów społecznościowych w komunikacji pokolenia Y
S Kuczamer-Kłopotowska
Handel wewnętrzny 362 (3), 216-227, 2016
442016
Sensory marketing as a new tool of supporting the marketing communication process in tourism services sector
S Kuczamer-Kłopotowska
Handel Wewnętrzny 367 (2), 226-235, 2017
362017
The role and importance of perceived risk in medical tourism. Applying the theory of planned behaviour
M Boguszewicz-Kreft, S Kuczamer-Kłopotowska, A Kozłowski
Plos one 17 (1), e0262137, 2022
142022
Sensoryczne oddziaływanie na klienta jako forma wspierania procesu komunikacji marketingowej
S Kuczamer-Kłopotowska
Zarządzanie i Finanse 12 (2), 2014
142014
Internet jako narzędzie komunikacji marketingowej
S Kuczamer-Kłopotowska
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług, 548-558, 2009
122009
Realizacja funkcji influencer marketingu w opinii influencerów oraz ich followersów
S Kuczamer-Kłopotowska, K Piekarska
Zarządzanie i Finanse 16 (3, cz. 3), 2018
72018
Tourist behavioral intentions during the COVID-19 pandemic. The role of reactance, perceived risk and protection motivation
R Bęben, S Kuczamer-Kłopotowska, A Młynkowiak-Stawarz, I Półbrat
Journal of Environmental Management & Tourism 12 (8), 2129-2147, 2021
42021
The reflections of the CSR strategy in the activities of a public medium, as exemplified by Radio Gdańsk
A Kalinowska-Żeleźnik, S Kuczamer-Kłopotowska, A Lusińska
Journal of Organizational Change Management 30 (2), 217-231, 2017
32017
Polska Akcja Humanitarna–lider społeczny na portalu społecznościowym Facebook
A Kalinowska-Żeleźnik, A Lusińska, S Kuczamer-Kłopotowska
Zarzadzanie Mediami= Media Management 4 (4), 227, 2016
32016
The assessment of the domestic and foreign medical services and the intents to participate in medical tourism
M Boguszewicz-Kreft, A Springer, S Kuczamerkłopotowska, ...
European Research Studies 24 (4B), 824-837, 2021
22021
Storytelling w przekazie reklamowym marki Allegro
A Kalinowska-Żeleźnik, S Kuczamer-Kłopotowska
Zarzadzanie Mediami= Media Management 8 (3), 201, 2020
22020
Rola mediów społecznościowych w komunikowaniu treści blogów w segmencie młodszych milenialsów
S Kuczamer-Kłopotowska
Marketing i Rynek 25 (4), 2018
22018
Rozwój narzędzi komunikacji marketingowej
S Kuczamer-Kłopotowska
Zeszyty Naukowe/Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, 127-135, 2010
22010
Kreowanie wizerunku obszaru turystycznego na przykładzie Gdańska
S Kuczamer-Kłopotowska, M Łuczak
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, 287-293, 2009
22009
Cost optimization of the medical tourism market research project in Poland and Turkey
M Chmielewski, S Kuczamer-Kłopotowska, M Boguszewicz-Kreft, A Ali
Journal of Environmental Management and Tourism 12 (2), 552-566, 2021
12021
rOLA FAceBOOKA W KOMUNiKOWANiU treści BLOGóW W SeGMeNcie pOLSKicH MiLeNiALSóW
S Kuczamer-Kłopotowska, A Kalinowska-Żeleźnik
ADAŃ NAD MED, 221, 2019
12019
Decline of traditional marketing communication forms in Generation Y: myth or fact?
S Kuczamer-Kłopotowska, A Aycı
Myth in Modern Media Management and Marketing, 142-181, 2019
12019
Wielka Orkiestra Świątecznej pomocy na portalu społecznościowym Facebook
A Kalinowska-Żeleźnik, S Kuczamer-Kłopotowska, A Lusińska
Polskie Towarzystwo Komunikacji Społecznej, 2017
12017
Bankowość mobilna: praca zbiorowa/pod red. Magdaleny Cicharskiej
M Cicharska, M Czaplewski, S Kuczamer-Kłopotowska, S Stępień, ...
Texter, 2015
12015
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20