Sylwia Kuczamer-Kłopotowska
Sylwia Kuczamer-Kłopotowska
Verified email at ug.edu.pl
Title
Cited by
Cited by
Year
Rola mediów społecznościowych w komunikacji pokolenia Y
S Kuczamer-Kłopotowska
Handel wewnętrzny 362 (3), 216-227, 2016
272016
Sensoryczne oddziaływanie na klienta jako forma wspierania procesu komunikacji marketingowej
S Kuczamer-Kłopotowska
Zarządzanie i Finanse Journal of Management and Finance 12 (2), 115-132, 2014
102014
Internet jako narzędzie komunikacji marketingowej
S Kuczamer-Kłopotowska
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług, 548-558, 2009
72009
Sensory marketing as a new tool of supporting the marketing communication process in tourism services sector
S Kuczamer-Kłopotowska
Handel Wewnętrzny 367 (2), 226-235, 2017
52017
Polska Akcja Humanitarna–lider społeczny na portalu społecznościowym Facebook
A Kalinowska-Żeleźnik, A Lusińska, S Kuczamer-Kłopotowska
Zarządzanie Mediami 2016 (Numer 4), 227-239, 2016
22016
Rozwój narzędzi komunikacji marketingowej
S Kuczamer-Kłopotowska
Zeszyty Naukowe/Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, 127-135, 2010
22010
The Theory of Planned Behaviour in medical tourism: international comparison in the young consumer segment
M Boguszewicz-Kreft, S Kuczamer-Kłopotowska, A Kozłowski, A Ayci, ...
International Journal of Environmental Research and Public Health 17 (5), 1626, 2020
12020
Rola mediów społecznościowych w komunikowaniu treści blogów w segmencie młodszych milenialsów
S Kuczamer-Kłopotowska
Marketing i Rynek, 331-340, 2018
12018
The reflections of the CSR strategy in the activities of a public medium, as exemplified by Radio Gdańsk
A Kalinowska-Żeleźnik, S Kuczamer-Kłopotowska, A Lusińska
Journal of Organizational Change Management, 2017
12017
Kreowanie wizerunku obszaru turystycznego na przykładzie Gdańska
S Kuczamer-Kłopotowska, M Łuczak
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, 287-293, 2009
12009
Rola Facebooka w komunikowaniu treści blogów w segmencie polskich milenialsów
S Kuczamer-Kłopotowska, A Kalinowska-Żeleźnik
2019
The important role of the blogosphere as a communication tool in social media among Polish young millennials: a fact or a myth?
S Kuczamer-Kłopotowska, A Kalinowska-Żeleźnik
Myth in Modern Media Management and Marketing, 182-194, 2019
2019
Decline of traditional marketing communication forms in Generation Y: myth or fact?
S Kuczamer-Kłopotowska, A Aycı
Myth in Modern Media Management and Marketing, 142-181, 2019
2019
Optymalizacja czasu i kosztów projektu badań rynku turystyki medycznej w Polsce
M Chmielewski, S Kuczamer-Kłopotowska, M Boguszewicz-Kreft
Zarządzanie i Finanse 16 (3, cz. 3), 43-60, 2018
2018
Realizacja funkcji influencer marketingu w opinii influencerów oraz ich followersów
S Kuczamer-Kłopotowska, K Piekarska
Zarządzanie i Finanse 16 (3, cz. 3), 159-173, 2018
2018
Rola Google w komunikowaniu treści blogów w segmencie polskich młodszych millenialsów
S Kuczamer-Kłopotowska
Zarządzanie w kulturze 19 (2), 123-135, 2018
2018
Wielka Orkiestra Świątecznej pomocy na portalu społecznościowym Facebook
A Kalinowska-Żeleźnik, S Kuczamer-Kłopotowska, A Lusińska
Polskie Towarzystwo Komunikacji Społecznej, 2017
2017
Znaczenie mediów społecznościowych w życiu codziennym młodszych millenialsów
A Kalinowska-Żeleźnik, S Kuczamer-Kłopotowska, A Lusińska
2017
Fanpage jako narzędzie nowoczesnej komunikacji marketingowej organizacji społecznych
S Kuczamer-Kłopotowska
TrueSign: Novae Res, 2016
2016
Bankowość mobilna: praca zbiorowa/pod red. Magdaleny Cicharskiej
M Cicharska, M Czaplewski, S Kuczamer-Kłopotowska, S Stępień, ...
Texter, 2015
2015
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20