Utwórz swój profil
Cytowane przez
Wszystkie | Od 2019 | |
---|---|---|
Cytowania | 21137 | 12120 |
h-indeks | 40 | 36 |
i10-indeks | 56 | 52 |
Dostęp publiczny
Wyświetl wszystko7 artykułów
0 artykułów
dostępne
niedostępne
Objęte finansowaniem
Współautorzy
- Uri SimonsohnProfessor of Behavioral Science, ESADEZweryfikowany adres z esade.edu
- Joseph SimmonsUniversity of PennsylvaniaZweryfikowany adres z wharton.upenn.edu
- Jeff GalakAssociate Professor of Marketing and, by courtesy, Social and Decision ScienceZweryfikowany adres z cmu.edu
- Minah H. JungNew York UniversityZweryfikowany adres z stern.nyu.edu
- Tom MeyvisNew York University, Stern School of BusinessZweryfikowany adres z stern.nyu.edu
- David ShermanDepartment of Psychological and Brain Sciences, UCSBZweryfikowany adres z psych.ucsb.edu
- Hannah PerfectoAssistant Professor of Marketing, Washington University in St. LouisZweryfikowany adres z wustl.edu
- Michael O'DonnellUniversity of California, BerkeleyZweryfikowany adres z berkeley.edu
- Robyn LeBoeufProfessor of Marketing, Washington UniversityZweryfikowany adres z wustl.edu
- Alice MoonGeorgetown UniversityZweryfikowany adres z georgetown.edu
- Shane FrederickProfessor of Marketing Yale School of ManagementZweryfikowany adres z yale.edu
Obserwuj
Leif D. Nelson
Professor of Business Administration and Marketing
Zweryfikowany adres z haas.berkeley.edu