Follow
Iwona Zdonek
Title
Cited by
Cited by
Year
Social media usage by different generations as a tool for sustainable tourism marketing in society 5.0 idea
B Hysa, A Karasek, I Zdonek
Sustainability 13 (3), 1018, 2021
1642021
How society 5.0 and industry 4.0 ideas shape the open data performance expectancy
A Sołtysik-Piorunkiewicz, I Zdonek
Sustainability 13 (2), 917, 2021
712021
Evaluation of the Program Subsidizing Prosumer Photovoltaic Sources in Poland
I Zdonek, S Tokarski, A Mularczyk, M Turek
Energies 15 (3), 846, 2022
292022
Social media in sustainable tourism recovery
B Hysa, I Zdonek, A Karasek
Sustainability 14 (2), 760, 2022
282022
The competence for project team members in the conditions of remote working
I Zdonek, M Podgórska, B Hysa
Foundations of Management 9 (1), 213-224, 2017
232017
Publikacje przeglądowe w naukach o zarządzaniu–istota i tendencje
I Zdonek, B Hysa, D Zdonek
Zeszyty Naukowe. Organizacja i Zarządzanie/Politechnika Śląska, 519-533, 2016
162016
Social media usage by different generations as a tool for sustainable tourism marketing in society 5.0 idea. Sustainability, 13 (3), 1018
B Hysa, A Karasek, I Zdonek
152021
Social media–the challenges and the future direction of the recruitment process in HRM area
B Hysa, A Mularczyk, I Zdonek
Studia Ekonomiczne 234, 54-67, 2015
132015
Intentions to Use Prosumer Photovoltaic Technology in Poland
A Mularczyk, I Zdonek, M Turek, S Tokarski
Energies 15 (17), 6300, 2022
122022
Sustainable technologies supported by project-based learning in the education of engineers: a case study from Poland
M Podgórska, I Zdonek
Energies 15 (1), 278, 2022
122022
The idea of corporate social responsibility in the opinion of future managers—Comparative research between Poland and Georgia
I Zdonek, A Mularczyk, G Polok
Sustainability 13 (13), 7045, 2021
122021
Wykorzystanie technologii i systemów informatycznych w procesach decyzyjnych
A Michalski, M Bartnicki, R Bojarski, W Gruszka, A Kapczyński, D Mazur, ...
Wydawnictwo Politechniki Śląskiej, 2002
102002
Potencjał pracownika–koncepcja modelu badawczego
I Zdonek, M Wolny
Zeszyty Naukowe. Organizacja i Zarządzanie/Politechnika Śląska, 205--215, 2015
82015
Social media usage by different generations as a tool for sustainable tourism marketing in society 5.0 idea. Sustainability (Switzerland), 13 (3), 1–27
B Hysa, A Karasek, I Zdonek
72021
Interdisciplinary collaboration in higher education towards sustainable development
M Podgórska, I Zdonek
Sustainable Development, 2023
62023
Project indicators visualization using an interactive dashboard
I Zdonek
Zeszyty Naukowe. Organizacja i Zarządzanie/Politechnika Śląska, 2020
62020
Analiza procesu twórczego i zawodów kreatywnych w Polsce
I Zdonek, D Zdonek
Zeszyty Naukowe. Organizacja i Zarządzanie/Politechnika Śląska, 339--352, 2015
62015
Hierarchia reakcji konsumenta jako podstawa konstrukcji stron WWW
I Zdonek
Marketing i Rynek, 8-13, 2007
62007
How society 5.0 and industry 4.0 ideas shape the open data performance expectancy. Sustainability, 13 (2), 917
A Sołtysik-Piorunkiewicz, I Zdonek
52021
Gamification in higher education-Polish experience
I Zdonek
INTED2018 Proceedings, 5544-5548, 2018
52018
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20