Grzegorz Mazurek
Grzegorz Mazurek
Associate Professor of Marketing, Kozminski University; Profesor Marketingu, Akademia Leona
Zweryfikowany adres z kozminski.edu.pl - Strona główna
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
Blogi i wirtualne społeczności–wykorzystanie w marketingu
G Mazurek
Kraków: Oficyna Wolters Kluwer Polska, 2008
1612008
Znaczenie wirtualizacji marketingu w sieciowym kreowaniu wartości
G Mazurek
Poltext, 2012
952012
Web 2.0 implications on marketing
G Mazurek
Organizacijų vadyba: sisteminiai tyrimai, 69-82, 2009
622009
Promocja w Internecie. Narzędzia, Zarządzanie, Praktyka.
G Mazurek
ODDK, 2008
332008
Virtualization of marketing
G Mazurek
Contemporary Management Research 8 (3), 2012
252012
Ewolucja wykorzystania mediów społecznościowych w marketingu
G Mazurek
Nierówności społeczne a wzrost gospodarczy, 23-31, 2016
172016
Channel characteristics influence on physical vs. virtual channel choice for information search and purchase - the case of Polish young customers
DM Radosław Mącik, Grzegorz Mazurek
International Journal of Cyber Society and Education 5 (1), 35-54, 2012
172012
Network Value Creation Through Marketing
G Mazurek
Management and Business Administration. Central Europe 22 (4 (127)), 70-77, 2014
152014
Virtual reality in marketing communication – the impact on the message, technology and offer perception – empirical study
F Grudzewski, M Awdziej, G Mazurek, K Piotrowska
Economics and Business Review Vol. 4 (18), No. 3, 2018 4, 36-50, 2018
132018
Transformacja cyfrowa - perspektywa marketingu
G Mazurek
PWN, Warszawa, 2019
122019
The Impact of the Digital World on Management and Marketing
G Mazurek, J Tkaczyk
Poltext, 2016
122016
Fundamenty budowania wirtualnych społeczności
G Mazurek
Modern Marketing, 28-36, 2003
122003
Informacja w wirtualnym środowisku a rozwój społeczeństwa informacyjnego
G Mazurek
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług, 186-194, 2011
112011
In bot we trust: A new methodology of chatbot performance measures
A Przegalinska, L Ciechanowski, A Stroz, P Gloor, G Mazurek
Business Horizons, https://doi.org/10.1016/j.bushor.2019.08, 2019
102019
Potential of affiliate marketing
G Mazurek, M Kucia
The 7th International Conference Management of Technological Changes–MTC, 2-5, 2011
92011
Corporate blog – innovative communication tool or another internet hype? - Empirical research study
G Mazurek
Proceedings of the International Multiconference on Computer Science and …, 2008
92008
Virtualization of marketing-conceptual model
G Mazurek
Proceedings of the 2011 International Conference on Marketing Studies …, 2011
82011
Marketing w erze technologii cyfrowych: nowoczesne koncepcje i wyzwania
B Gregor, D Kaczorowska-Spychalska, M Kalińska-Kula, R Kozielski, ...
PWN, 2018
72018
E-marketing: planowanie, narzędzia, praktyka
G Mazurek
Poltext, 2018
72018
Kanibalizacja kanałów dystrybucji jako konsekwencja innowacji technologicznych w handlu
G Mazurek
Logistyka, 1273--1278, CD2, 2015
72015
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–20