Utwórz swój profil
Cytowane przez
Wszystkie | Od 2019 | |
---|---|---|
Cytowania | 1591 | 916 |
h-indeks | 20 | 17 |
i10-indeks | 31 | 24 |
Dostęp publiczny
Wyświetl wszystko9 artykułów
2 artykuły
dostępne
niedostępne
Objęte finansowaniem
Współautorzy
- Mamta ShahSenior Learning Scientist, ElsevierZweryfikowany adres z elsevier.com
- Amanda BaranyUniversity of PennsylvaniaZweryfikowany adres z drexel.edu
- Punya MishraAssoc. Dean of Scholarship & Innovation, Mary Lou Fulton Teacher's College, Arizona StateZweryfikowany adres z asu.edu
- Hamideh Talafian, Ph.D.University of Illinois at Urbana-ChampaignZweryfikowany adres z illinois.edu
- Matthew KoehlerMichigan State UniversityZweryfikowany adres z msu.edu
- Mark Petrovich Jr.Ph.D. Student, Drexel UniversityZweryfikowany adres z drexel.edu
- Matthew DuvallUniversity of PennsylvaniaZweryfikowany adres z upenn.edu
- Moe WoodardWilkes UniversityZweryfikowany adres z wilkes.edu
- Nur Akkuş ÇakırMiddle East Technical UniversityZweryfikowany adres z metu.edu.tr
- David Williamson ShafferSears Bascom Professor of Learning Analytics, University of Wisconsin-MadisonZweryfikowany adres z education.wisc.edu
- Jichen ZhuAssociate Professor, IT University of CopenhagenZweryfikowany adres z itu.dk
- Josep Valls-VargasAdobeZweryfikowany adres z amazon.com
Obserwuj
Aroutis Foster
Professor, Learning Sciences and Technologies, Drexel University
Zweryfikowany adres z drexel.edu - Strona główna