Edukacja wczesnoszkolna w dyskursie podmiotowości: studium teoretyczno-empiryczne J Bałachowicz, A Witkowska-Tomaszewska Wydawnictwo Akademii Pedagogiki Specjalnej, 2015 | 44 | 2015 |
Szkoła jako przestrzeń budowania przyszłości J Bałachowicz W J. Bałachowicz, A. Korwin-Szymanowska, E. Lewandowska i A. Witkowska …, 2017 | 22 | 2017 |
Zrozumieć uczenie się: zmienić wczesną edukację J Bałachowicz, A Korwin-Szymanowska, E Lewandowska, ... Wydawnictwo Akademii Pedagogiki Specjalnej, 2017 | 10 | 2017 |
Edukacja środowiskowa w kształceniu nauczycieli: perspektywa teoretyczna: skrypt napisany na potrzeby projektu J Bałachowicz, KV Halvorsen, A Witkowska-Tomaszewska Wydawnictwo Akademii Pedagogiki Specjalnej, 2015 | 9 | 2015 |
W stronę paradygmatu uczenia się–o transformacji świadomości edukacyjnej nauczycieli A Witkowska-Tomaszewska W: J. Bałachowicz, A. Korwin-Szymanowska, E. Lewandowska, A. Witkowska …, 2017 | 6 | 2017 |
Edukacja przyrodnicza w terenie: w stronę pedagogiki zrównoważonego rozwoju J Bałachowicz, L Tuszyńska, M Czerniak-Czyżniak, B Gawrońska, ... Wydawnictwo Akademii Pedagogiki Specjalnej, 2015 | 5 | 2015 |
Zrozumieć uczenie się E Lewandowska, A Witkowska-Tomaszewska Zmienić wczesną edukację, Wydawnictwo Akademii Pedagogiki Specjalnej, Warszawa, 2017 | 4 | 2017 |
Edukacja dla zrównoważonego rozwoju w perspektywie wyzwań społeczeństwa wiedzy A Korwin-Szymanowska, E Lewandowska, A Witkowska-Tomaszewska Wydawnictwo Akademii Pedagogiki Specjalnej, 2016 | 4 | 2016 |
“Mutual Learning Education”–Constructivism in School Practice A Witkowska-Tomaszewska Konteksty Pedagogiczne 13 (2), 145-159, 2019 | 3 | 2019 |
W stronę paradygmatu uczenia się…, w: J A Witkowska-Tomaszewska Bałachowicz, A. Korwin-Szymańska, E. Lewandowska, A. Witkowska-Tomaszewska …, 2017 | 3 | 2017 |
Tutoring jako metoda zarządzania talentami A Witkowska-Tomaszewska Warszawa, WSH TWP 23, 2011 | 3 | 2011 |
Bajka terapeutyczna jako narzędzie wspomagające pracę wychowawczą nauczyciela A Witkowska-Tomaszewska Problemy Opiekuńczo-Wychowacze 2, 14-26, 2019 | 2 | 2019 |
deSign thinking DLA ZRóWNOWAżONeGO ROZWOJU JAKO MetODA WSpIeRAJącA DZIecIęcą pROAKtYWNOść W ZAKReSIe DZIAŁAń NA RZecZ pRZYRODY A KORWIN-SZYMANOWSKA, A WITKOWSKA-TOMASZEWSKA Pedagogika lasu, 177, 2022 | | 2022 |
Sposób organizacji środowiska uczenia się w szkołach waldorfskich–inspiracje pedagogiczne dla edukacji wczesnoszkolnej A Witkowska-Tomaszewska Problemy Opiekuńczo-Wychowawcze 604 (9), 27-37, 2021 | | 2021 |
Wychowanie przedszkolne B Śliwerski Studia z Teorii Wychowania 11 (4 (33)), 305-311, 2020 | | 2020 |
Nowoczesna edukacja wczesnoszkolna. Jak wykorzystać mnemotechniki w procesie nauczania dzieci? A Witkowska-Tomaszewska Edukacja w XXI wieku–teoria i metody badawcze, 38, 2020 | | 2020 |
Therapeutic fairy tale as a tool supporting educational work of the teacher A Witkowska-Tomaszewska Problemy Opiekuńczo-Wychowawcze 577, 14-26, 2019 | | 2019 |
Wzorce aktywności poznawczej prezentowane w pakietach edukacyjnych w ujęciu dyskursywnym A Witkowska-Tomaszewska Roczniki Pedagogiczne 6 (2), 177-190, 2014 | | 2014 |
Rytualne sposoby oporu uczniów edukacji wczesnoszkolnej na przemoc symboliczną szkoły A Witkowska-Tomaszewska | | |