Obserwuj
Anna Witkowska-Tomaszewska
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
Edukacja wczesnoszkolna w dyskursie podmiotowości: studium teoretyczno-empiryczne
J Bałachowicz, A Witkowska-Tomaszewska
Wydawnictwo Akademii Pedagogiki Specjalnej, 2015
442015
Szkoła jako przestrzeń budowania przyszłości
J Bałachowicz
W J. Bałachowicz, A. Korwin-Szymanowska, E. Lewandowska i A. Witkowska …, 2017
222017
Zrozumieć uczenie się: zmienić wczesną edukację
J Bałachowicz, A Korwin-Szymanowska, E Lewandowska, ...
Wydawnictwo Akademii Pedagogiki Specjalnej, 2017
102017
Edukacja środowiskowa w kształceniu nauczycieli: perspektywa teoretyczna: skrypt napisany na potrzeby projektu
J Bałachowicz, KV Halvorsen, A Witkowska-Tomaszewska
Wydawnictwo Akademii Pedagogiki Specjalnej, 2015
92015
W stronę paradygmatu uczenia się–o transformacji świadomości edukacyjnej nauczycieli
A Witkowska-Tomaszewska
W: J. Bałachowicz, A. Korwin-Szymanowska, E. Lewandowska, A. Witkowska …, 2017
62017
Edukacja przyrodnicza w terenie: w stronę pedagogiki zrównoważonego rozwoju
J Bałachowicz, L Tuszyńska, M Czerniak-Czyżniak, B Gawrońska, ...
Wydawnictwo Akademii Pedagogiki Specjalnej, 2015
52015
Zrozumieć uczenie się
E Lewandowska, A Witkowska-Tomaszewska
Zmienić wczesną edukację, Wydawnictwo Akademii Pedagogiki Specjalnej, Warszawa, 2017
42017
Edukacja dla zrównoważonego rozwoju w perspektywie wyzwań społeczeństwa wiedzy
A Korwin-Szymanowska, E Lewandowska, A Witkowska-Tomaszewska
Wydawnictwo Akademii Pedagogiki Specjalnej, 2016
42016
“Mutual Learning Education”–Constructivism in School Practice
A Witkowska-Tomaszewska
Konteksty Pedagogiczne 13 (2), 145-159, 2019
32019
W stronę paradygmatu uczenia się…, w: J
A Witkowska-Tomaszewska
Bałachowicz, A. Korwin-Szymańska, E. Lewandowska, A. Witkowska-Tomaszewska …, 2017
32017
Tutoring jako metoda zarządzania talentami
A Witkowska-Tomaszewska
Warszawa, WSH TWP 23, 2011
32011
Bajka terapeutyczna jako narzędzie wspomagające pracę wychowawczą nauczyciela
A Witkowska-Tomaszewska
Problemy Opiekuńczo-Wychowacze 2, 14-26, 2019
22019
deSign thinking DLA ZRóWNOWAżONeGO ROZWOJU JAKO MetODA WSpIeRAJącA DZIecIęcą pROAKtYWNOść W ZAKReSIe DZIAŁAń NA RZecZ pRZYRODY
A KORWIN-SZYMANOWSKA, A WITKOWSKA-TOMASZEWSKA
Pedagogika lasu, 177, 2022
2022
Sposób organizacji środowiska uczenia się w szkołach waldorfskich–inspiracje pedagogiczne dla edukacji wczesnoszkolnej
A Witkowska-Tomaszewska
Problemy Opiekuńczo-Wychowawcze 604 (9), 27-37, 2021
2021
Wychowanie przedszkolne
B Śliwerski
Studia z Teorii Wychowania 11 (4 (33)), 305-311, 2020
2020
Nowoczesna edukacja wczesnoszkolna. Jak wykorzystać mnemotechniki w procesie nauczania dzieci?
A Witkowska-Tomaszewska
Edukacja w XXI wieku–teoria i metody badawcze, 38, 2020
2020
Therapeutic fairy tale as a tool supporting educational work of the teacher
A Witkowska-Tomaszewska
Problemy Opiekuńczo-Wychowawcze 577, 14-26, 2019
2019
Wzorce aktywności poznawczej prezentowane w pakietach edukacyjnych w ujęciu dyskursywnym
A Witkowska-Tomaszewska
Roczniki Pedagogiczne 6 (2), 177-190, 2014
2014
Rytualne sposoby oporu uczniów edukacji wczesnoszkolnej na przemoc symboliczną szkoły
A Witkowska-Tomaszewska
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–19