Utwórz swój profil
Cytowane przez
Wszystkie | Od 2019 | |
---|---|---|
Cytowania | 1577 | 1176 |
h-indeks | 20 | 16 |
i10-indeks | 32 | 25 |
Dostęp publiczny
Wyświetl wszystko5 artykułów
2 artykuły
dostępne
niedostępne
Objęte finansowaniem
Współautorzy
- Grace L. FrancisGeorge Mason UniversityZweryfikowany adres z gmu.edu
- Judith M.S. GrossIndiana UniversityZweryfikowany adres z iu.edu
- Kathleen KyzarTexas Christian UniversityZweryfikowany adres z tcu.edu
- Katharine G. ShepherdGreen and Gold Professor, University of Vermont, College of Education and Social ServicesZweryfikowany adres z uvm.edu
- Heather AlderseyQueen's UniversityZweryfikowany adres z queensu.ca
- Szu-Yin Chu(朱思穎)National Tsing Hua University, Taiwan(國立清華大學)Zweryfikowany adres z mx.nthu.edu.tw
- Michael J. KennedyUniversity of VirginiaZweryfikowany adres z Virginia.edu
- Elizabeth B. KozleskiProfessor, Graduate School of Education, Stanford UniversityZweryfikowany adres z stanford.edu
- Colby T. KervickAssociate Professor, University of Vermont EducationZweryfikowany adres z uvm.edu
- Ryan Kellems-Associate Professor of Special Education at Brigham Young University- LOOKING FOR COLLABORATORSZweryfikowany adres z byu.edu
- Cynthia Gerstl-PepinUniversity of Massachusetts, Amherst, College of EducationZweryfikowany adres z umass.edu
Obserwuj
Shana J. Haines
Associate Professor, University of Vermont Department of Education, College of Education and Social
Zweryfikowany adres z uvm.edu - Strona główna