Obserwuj
Gabriel Pawlak
Gabriel Pawlak
PhD, Academy of Physical Education in Wroclaw, Dep. of Communication and Management in Sport
Zweryfikowany adres z awf.wroc.pl - Strona główna
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
Sport w strategiach CSR przedsiębiorstw. Wybrane aspekty komunikacji z interesariuszami
G Pawlak
Zmiany medialne i komunikacyjne, pt. "Media, wizerunek, biznes", 225 - 254, 2015
122015
Financial and business information of sport clubs determined by business model
I Perechuda, G Pawlak
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, 95-105, 2017
52017
Media społecznościowe jako źródła budowania innowacji marketingowej w sporcie
G Pawlak, G Łasiński
Innowacyjność przemysłów kreatywnych. Media a sport 1, 161-178, 2016
5*2016
Ocena preferowanych predyspozycji trenera personalnego
T Stefaniak, D Harmaciński, B Groffik, G Pawlak
Journal of Education, Health and Sport 6 (9), 44, 2016
52016
Perspektywa CSR w kontekście ekosystemu mediów społecznościowych. Wybrane przykłady dobrych praktyk w dużych, średnich i małych firmach realizujących działania CSR w obszarze …
K Gajek, G Pawlak
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Research Papers of …, 2016
3*2016
Realizacja strategii CSR wybranych przedsiębiorstw poprzez przedsięwzięcia sportowe
G Pawlak, P Głowicki, G Łasiński
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, 70 - 78, 2013
32013
Wpływ organizacji Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej UEFA EURO 2012 na rozwój infrastruktury drogowej w Polsce
Ł Malinowski, M Tomanek, G Pawlak
Journal of Health Sciences, 46 - 56, 2014
22014
Zarządzanie mediami sportowymi.
M Tomanek, Ł Malinowski, G Pawlak
Journal of Health Sciences, 33 - 44, 2014
22014
Integrated system for sports – a concept embedded in an intersectoral CSR implementation
G Pawlak
Informatyka ekonomiczna - Business informatics, 77 - 84, 2014
22014
Kampanie społeczne jako możliwości budowania współpracy organizacji sportowych z przedsiębiorstwami. Działania osadzone w koncepcji CSR
G Pawlak, A Kulpaczyńska, D Kutryn
Quality in Sport 3 (2), 56-72, 2017
12017
Intersectorial cooperation of business organizations and sports clubs
G Pawlak, G Łasiński, P Głowicki
CSR Trends. Beyond Business as Usual, 2015
12015
Social campaigns as a possibilities to build cooperation sports organizations with business organizations. Actions embedded in the CSR concept
G Pawlak, A Kulpaczyńska, D Kutryn
Journal of Education, Health and Sport 7 (6), 918-932, 2017
2017
Ocena preferowanych predyspozycji trenera personalnego= Rating preferred predisposition personal trainer
T Stefaniak, D Harmaciński, B Groffik, G Pawlak
Journal of Education, Health and Sport 6 (9), 224-235, 2016
2016
CSR Trends. Making a difference
A Rudnicka, U Łódzki
Centrum Strategii i Rozwoju Impact (CSR Imact), 2015
2015
Dwutorowe kariery sportowców. Dobra praktyka działań projektowych na Dolnym Śląsku.
G Pawlak, M Mikołajczak, M Pawlak, Ł Malinowski
Problemy kultury fizycznej – aspekty ekonomiczne, prawne, pedagog, 159 - 171, 2015
2015
Sportowe projekty unijne jako źródła innowacji w zarządzaniu i rozwoju sektora sportowego.
G Pawlak, G Łasiński, M Tomanek
Wyzwania naukowców we współczesnym świecie, 146 - 153, 2015
2015
Zarządzanie mediami sportowymi Sports media management
M Tomanek, Ł Malinowski, G Pawlak
2014
FINANCIAL AND BUSINESS INFORMATION OF SPORT CLUBS DETERMINED BY BUSINESS MODEL INFORMACJA FINANSOWA I BIZNESOWA KLUBÓW SPORTOWYCH
I Perechuda, G Pawlak
CSR perspective in the frame of social media ecosystem. The examples of good practice of the big, medium and small organizations in the field of sports
K Gajek, G Pawlak
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–19