Obserwuj
Maja Szymura-Tyc
Maja Szymura-Tyc
Zweryfikowany adres z ue.katowice.pl
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
Marketing we współczesnych procesach tworzenia wartości dla klienta i przedsiębiorstwa
M Szymura-Tyc
Wydawnictwo Naukowe AE w Katowicach, 2006
2932006
Innovation complementarity, cooperation partners, and new product export: Evidence from Poland
MS Lewandowska, M Szymura-Tyc, T Gołębiowski
Journal of Business Research 69 (9), 3673-3681, 2016
1262016
Internacjonalizacja, innowacyjność i usieciowienie przedsiębiorstw. Podejście holistyczne
M Szymura-Tyc
Difin SA, 2015
452015
Measuring the degree of firms' internationalization at their early stages of international commitment
M Szymura-Tyc
Journal of Economics and Management, 101-118, 2013
362013
Internationalisation Process of an E-Commerce Entrepreneurial Firm: The Inward-Outward Internationalisation and the Development of Knowledge
M Szymura-Tyc
Entrepreneurial Business and Economics Review, s. 103-123, 2018
312018
Zasoby i kompetencje marketingowe przedsiębiorstwa
M Szymura-Tyc
Marketing i Rynek 8 (05), 7-13, 2001
272001
Zasoby oparte na wiedzy w procesie budowy przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw
M Szymura-Tyc
Przegląd Organizacji, 7-10, 2002
252002
Budowa przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa
M Szymura-Tyc
Ekonomika i Organizacja przedsiębiorstwa, 17-26, 2003
192003
Organizational culture and firms' internationalization, innovativeness and networking behaviour: Hofstede approach
M Szymura-Tyc, M Kucia
Entrepreneurial business and economics review 4 (4), 67, 2016
172016
Wartość dla klienta jako źródło przewagi konkurencyjnej
M Szymura-Tyc
Organizacja i kierowanie, 17-32, 2003
172003
Internationalization process of e-commerce enterprises-prerequisites, barriers and basic modes
M Grochal-Brejdak, M Szymura-Tyc
Journal of Economics and Management 13, 39-55, 2013
162013
The role of marketing intellectual capital in creating competitive advantage in the international market-theoretical assumptions and empirical evidence of Polish firms …
M Szymura-Tyc
Journal of Economics & Management 6, 161-186, 2009
152009
Marketing we współczesnych procesach tworzenia wartości dla klienta i przedsiębiorstwa [Marketing in contemporary customer and business value creation processes]
M Szymura-Tyc
Katowice: Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, 2005
152005
Nowe paradygmaty konkurencji i marketingu a budowa przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw na rynku europejskim
M Szymura-Tyc
Organizacja i kierowanie, 49-71, 2001
152001
Marketing we współczesnych procesach tworzenia i dostarczania wartości klientom
M Szymura-Tyc
Acta Universitatis Lodziensis, Folia Oeconomica 179, 207-212, 2004
132004
The competencies of global managers in multinational corporations
A Czarnecka, M Szymura-Tyc
“Economy Today. An Interdisciplinary Approach to Contemporary Economic …, 2016
122016
Współczesne procesy innowacyjne w kształtowaniu produktów systemowych
Szymura-Tyc
Marketing produktów systemowych, 49-62, 2012
122012
Wartość dla klienta jako podstawa budowy przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw
M Szymura-Tyc
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 152-162, 2000
122000
Marketing we wspóïczesnych procesach tworzenia wartoĂci dla klienta i przedsiÚbiorstwa
M Szymura-Tyc
Katowice: Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego, 2006
102006
Wartość dla klienta w procesie konkurencji
M Szymura-Tyc
Zarządzanie produktem w warunkach globalizacji, Praca zb., Red. nauk. J.Kall …, 2004
7*2004
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–20