Utwórz swój profil
Cytowane przez
Wszystkie | Od 2019 | |
---|---|---|
Cytowania | 30118 | 18393 |
h-indeks | 77 | 61 |
i10-indeks | 147 | 114 |
Dostęp publiczny
Wyświetl wszystko40 artykułów
4 artykuły
dostępne
niedostępne
Objęte finansowaniem
Współautorzy
- Miguel Guinalíu BlascoUniversity of ZaragozaZweryfikowany adres z unizar.es
- Luis V. CasalóCatedrático de Universidad - Universidad de ZaragozaZweryfikowany adres z unizar.es
- Carlos Orus SanclementeProfessor of Marketing, Universidad de ZaragozaZweryfikowany adres z unizar.es
- Daniel BelancheAssistant Professor, Universidad de ZaragozaZweryfikowany adres z unizar.es
- Carmina Fandos HerreraProfesora Titular de Marketing, Universidad de ZaragozaZweryfikowany adres z unizar.es
- Sergio Ibáñez-Sánchez (ORCID:0000-...University of ZaragozaZweryfikowany adres z unizar.es
- Joel Enrique Espejel BlancoProfesor-Investigador Titular C, Economía, Universidad de SonoraZweryfikowany adres z pitic.uson.mx
- Yolanda PoloUniversidad de ZaragozaZweryfikowany adres z unizar.es
- Alfredo Pérez-RuedaUniversidad de ZaragozaZweryfikowany adres z unizar.es
- Jeroen SchepersAssociate Professor of Frontline Service and InnovationZweryfikowany adres z tue.nl
- Eduard Cristobal-FransiProfesor de Marketing (UdL)Zweryfikowany adres z udl.cat
- Sergio BartaUniversity of ZaragozaZweryfikowany adres z unizar.es
- Yuksel EkinciUniversity of PortsmouthZweryfikowany adres z port.ac.uk
- Pau JordánUniversidad de ZaragozaZweryfikowany adres z unizar.es
- R. P. BagozziProfessor of Behavioral Science in Management, University of MichiganZweryfikowany adres z umich.edu
- Vidal Díaz de RadaProfesor Universidad Pública de NavarraZweryfikowany adres z unavarra.es
Obserwuj
Carlos Flavián (ORCID 0000-0001-7118-9013)
Full Professor of Marketing (University of Zaragoza; SPAIN)
Zweryfikowany adres z unizar.es