Obserwuj
Agata Zarzycka
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
The Gothicization of World War II as a Source of Cultural Self-Reection in Miss Peregrine’s Home for Peculiar Children and Hollow City
A Zarzycka
War Gothic in Literature and Culture, 255-270, 2015
12*2015
Socialized Fiction: Role-playing Games as a Multidimensional Space of Interaction Between Literary Theory and Practise
A Zarzycka
Wydawnictwo Naukowe" Grado", 2009
62009
„Czy ja tak brzmię?” Autokreacja i immunizacja w serii Mass Effect
A Zarzycka
teksty drugie, 346-362, 2017
42017
Participatory Poland (part one): Participatory Poland–An introduction
A Zarzycka, J Deszcz-Tryhubczak
Confessions of an Aca-Fan 22, 2013
42013
On Alien Alders: The ‘Erl-King’ Inspirations in Andrzej Sapkowski’s The Witcher Saga
J Deszcz-Tryhubczak, A Zarzycka
Collision of Realities: Establishing Research on the Fantastic in Europe …, 2012
42012
Giving" to Airy Nothing a Local Habitation and a Name": William Shakespeare's Worlds of Imagination as Accessed through a Role-Playing Game
J Deszcz-Tryhubczak, A Zarzycka
32023
Cyberpunk 2077 and transgressive failure
A Zarzycka
Journal of Gaming & Virtual Worlds 14 (1), 27-37, 2022
32022
Gra w autokreację
A Zarzycka
Wielogłos, 1-21, 2015
32015
Edgar Allan Poe’s Adventures in Convergence Culture
A Zarzycka
On the Fringes of Literature and Digital Media Culture, 46-60, 2018
22018
A Dark California: Essays on Dystopian Depictions in Popular Culture
KNMN Agata Zarzycka
McFarland & Company, 2017
2*2017
Paladyn u babci, księżniczka na zakupach: Kreacja postaci w narracyjnych grach fabularnych a wzorce osobowe we współczesnym społeczeństwie zachodnim
A Zarzycka
Kulturotwórcza funkcja gier: Gra jako medium, tekst i rytuał 2, 291-299, 2007
22007
„Styl ponad istotą”: Technologie tożsamości, sprawczości i zysku w Cyberpunku 2020
A Zarzycka
teksty drugie, 142-160, 2021
12021
Ridiculing the Player: Live-Action Visualisations of Game Experience in YouTube Parody Videos as an Ambivalent Strategy of Self-Fashioning
A Zarzycka
Video Games and Comedy, 215-232, 2022
2022
'Style Over Substance': Technologies of Identity, Agency and Profit in Cyberpunk 2020
A Zarzycka
TEKSTY DRUGIE, 142-160, 2021
2021
The Evolutionary Logic of Childhood in Retro Game Design
A Zarzycka
2020
Handy Tools: Fanfiction and the Cultural Face of Autoeroticism
A Zarzycka
TEKSTY DRUGIE, 122-138, 2019
2019
A Goth Reflection: Self-Fashioning and Popular Culture
A Zarzycka
Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego, 2019
2019
Poręczne narzędzie: Fanfiction a kulturowe oblicza autoerotyzmu
A Zarzycka
teksty drugie, 122-138, 2019
2019
Romance: The Transmedial Romance of “Beauty and the Beast”
TZ Majkowski, A Zarzycka
The Routledge Companion to Media and Fairy-Tale Cultures, 598-606, 2018
2018
Conclusion
K Nowak- McNeice, A Zarzycka
A Dark California: Essays on Dystopian Depictions in Popular Culture, 184-191, 2017
2017
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–20