Follow
Piotr Sliż, DSc, Assoc. Prof.
Piotr Sliż, DSc, Assoc. Prof.
Verified email at ug.edu.pl - Homepage
Title
Cited by
Cited by
Year
Concept of the organization process maturity assessment
P Sliż
Journal of Economics and Management 33, 80-95, 2018
262018
Praca zdalna podczas epidemii COVID-19 w Polsce-wyniki badania empirycznego
P Sliż
E-mentor 85 (3), 50-65, 2020
212020
Dojrzałość procesowa organizacji-wyniki badań empirycznych
P Sliż
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, 530-542, 2016
162016
Robotization of business processes and the future of the labor market in poland–preliminary research
P Sliż
Organizacja i kierowanie 185 (2), 67-79, 2019
13*2019
Organizacja procesowo-projektowa: istota, modelowanie, pomiar dojrzałości
P Sliż
Difin, 2021
112021
Dojrzałość procesowa współczesnych organizacji w Polsce
P Sliż
72018
Measuring customer retention in the European automotive sector
P Sliż, L Delinska
Central European Management Journal 29, 63-85, 2021
62021
Praca zdalna podczas epidemii COVID-19 w Polsce–wyniki badania empirycznego. e-mentor, 85 (3), 50–65
P Sliż
DOI, 2020
62020
Remote work during the COVID-19 epidemic in Poland-results of an empirical study
P Sliz
E-mentor, 50-65, 2020
62020
Praca zdalna podczas epidemii COVID-19 w Polsce–wyniki badania empirycznego,„E-Mentor”, nr 3 (85)
P Sliż
52020
Assessing efficiency and effectiveness in the automotive after-sales processes-Polish experiences
P Grajewski, P Sliż, CM TenBrink
International Journal of Services and Operations Management 45 (1), 71-91, 2023
42023
The specificity of Polish and Israeli start-ups utilizing modern ICT technologies
P Marzec, P Sliż
Organizacja i Zarządzanie: kwartalnik naukowy, 2020
42020
Process maturity of organizations using artificial intelligence technology–preliminary research
P Sliż
Business Process Management: Blockchain and Central and Eastern Europe Forum …, 2019
42019
Process and project oriented organization: the essence and maturity measurement
P Sliż
International Conference on Business Process Management, 295-309, 2022
32022
The BPM Governance Supporting Factors and Implementation Barriers–The Experience of a Public University
P Sliż, J Siciński, P Antonowicz, R Bęben
International Conference on Business Process Management, 153-165, 2021
32021
Application of process mining on the example of an authorized passenger car service station in Poland
A Bitkowska, P Sliż, C Tenbrink, A Piasecka
Foundations of Management 12 (1), 125-136, 2020
32020
Customer Satisfaction with After-Sales Services in the Automotive Sector in Relation to the Level of Process Maturity of the Organization
L Delińska, P Sliż
Przedsiębiorczość i Zarządzanie 20 (6, cz. 2 Zmiany w myśleniu marketingowym …, 2019
32019
Rola dojrzałości multiprocesowej sieci w kształtowaniu relacji międzyorganizacyjnych – wyniki badań empirycznych
P Sliż
32016
Identification of factors that differentiate motor vehicles that have experienced wear or failure of brake system components during the warranty service period
P Sliż, E Wycinka
Eksploatacja i Niezawodność 23 (3), 430-442, 2021
22021
Monitoring of smart specialisations in Pomorskie Region (PSI) in 2018—a proposal for modifications in terms of specific indicators
E Wojnicka-Sycz, P Sliż, P Sycz
Report for the Office of the Marshal of Pomorskie Voivodeship in Gdańsk, 2018
22018
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20