Tomasz Kuczek
Tomasz Kuczek
Instytut Pojazdów Szynowych, Politechnika Krakowska
Zweryfikowany adres z mech.pk.edu.pl - Strona główna
TytułCytowane przezRok
Uniform crashworthiness optimization of car body for high-speed trains
M Mrzygłód, T Kuczek
Structural and Multidisciplinary Optimization 49 (2), 327-336, 2014
102014
Application of manufacturing constraints to structural optimization of thin-walled structures
T Kuczek
Engineering Optimization 48 (2), 351-360, 2016
52016
Application of topological constraints to structural optimization of thin-walled structures
T Kuczek
22013
Zastosowanie nowoczesnych narzędzi projektowania ergonomii do optymalnego kształtowania kabiny maszynisty lokomotywy
T Kuczek, M Mrzygłód
Zeszyty Naukowe. Transport/Politechnika Śląska, 189-205, 2003
22003
Problematyka doboru parametrów geometrycznych sprzęgieł stosowanych w układach napędowych lokomotyw
T Kuczek
12015
Crashworthinness optimization of car body for high-speed trains
T Kuczek, M Mrzygłód
12011
Projektowanie konstrukcji 3D w programie CATIA V5
M Mrzygłód, T Kuczek
Dział Poligrafii Politechniki Krakowskiej, ISBN 978-83-7242-567-6, 2010
12010
ATLAS “Baby-DEMO”
K Bojdol, C Bortolin, D Chmielewski, P Dziurdzia, D Giakoumi, ...
Nuclear Instruments and Methods in Physics Research Section A: Accelerators …, 2018
2018
MARTA Monoblock Approach for a Refrigeration Technical Application
P Petagna, B Verlaat, Ł Zwaliński, R Kantor, B Niezgoda-Żelasko, ...
2017
LUCASZ. Light Use Cooling Appliance for Surface Zones
N Frank, T Kuczek
2017
Biomechaniczne przyczyny powstania zaburzeń zrostu po stabilizacji złamania trzonów kości przedramienia-analiza in silico-opis przypadku
J Lorkowski, T Kuczek, I Kotela
2016
Biomechanical Causes of Fracture Non-union after Diaphyseal Forearm Fracture Fixation: an in Silico Analysis. Case Study
J Lorkowski, T Kuczek, I Kotela
Ortopedia, Traumatologia, Rehabilitacja 18 (5(6)), 497-507, 2016
2016
Topology optimisation of railcar composite structure
T Kuczek, B Szachniewicz
International Journal of Heavy Vehicle Systems 22 (4), 375-385, 2015
2015
Application of manufacturing constraints method to structural optimization of AEC thin-walled structures
T Kuczek
2015
Topology optimization of passenger wagon composite structure
T Kuczek, B Szachniewicz
2014
Algorytm doboru parametrów geometrycznych sprzęgła odsuwnego do układu napędowego lokomotywy
T Kuczek
Pojazdy Szynowe, 54-58, 2012
2012
Optymalizacja konstrukcji wagonu pociągu dużych prędkości w celu zwiększenia bezpieczeństwa pasywnego
T Kuczek, M Mrzygłód
2011
Porównanie skuteczności wybranych dwu metod optymalizacji
A Grzyb, T Kuczek
Pomiary Automatyka Kontrola 57, 1421-1424, 2011
2011
Algorytm doboru parametrów geometrycznych sprzęgła typu Alsthom do układu napędowego lokomotywy
A Grzyb, T Kuczek
Symulacja w Badaniach i Rozwoju 1 (1), 35-44, 2010
2010
Zagadnienia doboru parametrów geometrycznych i fizycznych sprzęgieł do układu napędowego lokomotywy: rozprawa doktorska
T Kuczek
2009
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–20