Utwórz swój profil
Cytowane przez
Wszystkie | Od 2019 | |
---|---|---|
Cytowania | 948 | 896 |
h-indeks | 14 | 14 |
i10-indeks | 20 | 20 |
Dostęp publiczny
Wyświetl wszystko24 artykuły
5 artykułów
dostępne
niedostępne
Objęte finansowaniem
Współautorzy
- Sidney D'MelloUniversity of Colorado BoulderZweryfikowany adres z colorado.edu
- Ryan BakerUniversity of PennsylvaniaZweryfikowany adres z upenn.edu
- Jaclyn OcumpaughAssociate Director, Penn Center for Learning Analytics, University of PennsylvaniaZweryfikowany adres z upenn.edu
- Caitlin MillsAssistant Professor, University of MinnesotaZweryfikowany adres z umn.edu
- Nigel BoschSchool of Information Sciences and Department of Educational Psychology, University of IllinoisZweryfikowany adres z illinois.edu
- Kristina KrasichDuke UniversityZweryfikowany adres z duke.edu
- Alexandra L. AndresUniversity of PennsylvaniaZweryfikowany adres z gse.upenn.edu
- Luc PaquetteAssociate Professor, University of Illinois at Urbana-ChampaignZweryfikowany adres z illinois.edu
- Nidhi NasiarUniversity of PennsylvaniaZweryfikowany adres z upenn.edu
- Brian GallaUniversity of PittsburghZweryfikowany adres z pitt.edu
- Angela E.B. StewartUniversity of PittsbughZweryfikowany adres z pitt.edu
- Patrick J DonnellyOregon State UniversityZweryfikowany adres z osucascades.edu
- Myrthe FaberTilburg University & Donders Centre for Cognitive NeuroimagingZweryfikowany adres z donders.ru.nl
- Emily JensenPhD Student, University of Colorado BoulderZweryfikowany adres z colorado.edu